Reviews for Dark Pleasure
Guest chapter 2 . 9/12/2014
Lolsz omgg
finallyexploded chapter 1 . 5/30/2013
Explicit content is not allowed on this site. Please delete and upload elsewhere.

explodinghead
Member of Eliminator
Animelover713164 chapter 3 . 3/26/2013
that was kinda cute
Your Mother chapter 1 . 2/2/2013
This story is against the rules of this site, as this is too explicit.
Rated MA stuff is not allowed on this site.

So shame on you. I reported this. Shit, do these fucking authors feel any SHAME writing these damn tales?
nekogirl017 chapter 3 . 10/20/2012
ok this is going to sound a little perverted but...GAAH! I LOVE LOVE LOVE THIS STORY! EVERY BIT OF IT! I JUST LOVE IT! IM GOING TO HAVE TO FAVORITE THIS ARN'T IT? (p.s. that was a rhetorical question)
shugopoke chapter 1 . 9/5/2012
i don't want to be a bitch, but porn fics are not allowed on this site. you should probably censor this on this website, and/or post the uncut version on another website such as adult fanfiction.
Plegurl18 chapter 3 . 8/24/2012
...HOLY MOTHER FUCKER! ( runs around room screaming and jumping up and down ) THAT SHIT WAS ...WAS ...AMAZINGLY AWSOME! HOLY FUCK! That sex sene...damn girl...you got skillig! I LOVE this story! ;D
Mrs. Flamer chapter 1 . 8/21/2012
It's against the rules of this site to upload MA-rated content. The M-rating is good for mild violence and mentions of sex - as soon as you start going into detail, it becomes MA. Since this is purely a sexual story, it'd be better if you moved it to another site: DeviantArt, Livejournal, AdultFanFiction... there are enough sites out there that do allow this kind of content, just search around for one.

However, if you decide to ignore this and keep it up, you'll get reported. Consequences include the deletion of this story, an uploading ban, or even the deletion of your account.

Lots of love,

- Mrs. Flamer.
(Member of Critics United)
blabbering mouth chapter 3 . 8/20/2012
Awesome... nice ending, i think. but you make it too fast I think, everything seems like in fast pace...
bluexsky chapter 2 . 7/26/2012
shit O/O update
Guest chapter 1 . 7/20/2012
Please update soon
Guest chapter 2 . 7/2/2012
oh shit boobs
XeMi-ChIx chapter 2 . 5/17/2012
I still wanna read more. Please update soon!
Kags21 chapter 1 . 3/15/2012
Good so far can u please update your other story?
Katia8864 chapter 1 . 3/3/2012
ONG THIS IS REALLY GOOD PLZ CONTINUE I AM SOO INTERESTED!
21 | Page 1 2 Next »