Reviews for Upholding the Law
Delicate Cherry chapter 1 . 3/18
This was fantastic. I hope you start writing here again.
ksouza3 chapter 1 . 1/29
Loved the dynamic going on between Draco and Hermione. Thanks for writing!
Guest chapter 1 . 3/3/2016
I read the one with the veela ''Curse to Bear'' and loved it but this is shit . This is total crap and i hate it . I was really excited to read this but you innstead give me bull shit. Thanks!
AnnaOxford chapter 1 . 12/5/2015
Yay, devious Hermione wins again.
Ellae chapter 1 . 11/14/2014
hehehee
Guest chapter 1 . 6/11/2014
Honestly, I love your stories, but seriously, does it always have to be "Hermione always wins over Draco" all the effing time?! Well yeah there was the one about the Fox... But like in general, it's always "Hermione is devious" or "Hermione beats Draco at something sneaky" etc

Actually I think this is just one of the few of you're that's actually like this...oops
ebdarcy.qt4good chapter 1 . 12/27/2013
LOL!
SusanMarieS chapter 1 . 6/18/2013
Great job
PartyPenguina3 chapter 1 . 5/27/2013
Hah! What a great way to get out of community service! Quite clever of Hermione to catch on too. And the ending was just precious too. Very funny!
DelfineNotPadfoot chapter 1 . 3/26/2013
Nice turn of events :) I like devious Hermione :D
Pug1998 chapter 1 . 2/26/2013
Haha loved Draco's last line:) your stories are so entertaining:)
I'm A Sucker For Love Stories chapter 1 . 2/7/2013
Haha love it!
mom2divas chapter 1 . 12/7/2012
LOL loved it!
Fraulein Takoor chapter 1 . 9/15/2012
Good!
Evani chapter 1 . 8/19/2012
lol cute xD i do love your writings though haha
50 | Page 1 2 3 .. Last Next »