Reviews for Half of My Heart
CarbyluvYTDAW chapter 16 . 3/31/2012
I really enjoyed this story. I kept reading it and say man someone just needs to through the other person up against the wall and kiss them. I loved it. Thanks for sharing.
aninom chapter 16 . 3/16/2012
Nice last chapter chapter!... it was amazing the wound didn't bother him too much, lol... this was a very good story! thanks for sharing:)
aninom chapter 15 . 3/16/2012
and I want more ;)
aninom chapter 14 . 3/16/2012
Intense chapter! I'm so glad he isn't sooo bad (he wouldn't talking to her that way if he would do in a terrible condition, right?) I loved the last line, lovely:D

Btw, I'm sorry I didn't say anything on the last review, I blame I was in shock because that mad man shot Griss... whatever, I'm glad to hear you're getting better. I hope you're ok now:)
aninom chapter 13 . 3/16/2012
He shot Grissom, noooo!
aninom chapter 12 . 3/16/2012
oh Sara! what have you done?... damn robert!...
aninom chapter 11 . 3/16/2012
that was good! I can't believe Nick didn't find anything out of place, but yeah, it is better for them now... so, they will find him soon?
aninom chapter 10 . 3/15/2012
Again, what a horrible timing! but I'm happy:)
aninom chapter 9 . 3/15/2012
No, not now! his brain has to shut up and leave to his heart to takes over!
aninom chapter 8 . 3/15/2012
I'm glad the little boy is safe! and the baby was really his!... he is really crazy and Grissom couldn't think to do other thing in those moments but leave her alone with that guy! what is going to happen now?
aninom chapter 7 . 3/15/2012
now, I really hope she didn't sleep with that guy! well, she did technically.. he said they didn't do anything so... but well, she did, technically! yuck!... gosh, this is a mess! or I'm just rambling, lol... I didn't like the guy and not just because he was going to sleep with her... maybe the baby is alive because is his? and he killed the mother because they were found and/or she didn't wanted to continue with their affair, hmmm... and he has to know where is the little boy (maybe his too?)
aninom chapter 5 . 3/15/2012
I loved the last line!...
aninom chapter 4 . 3/15/2012
This can't get worse, right? or maybe I shouldn't ask?... I better read next chapter!...
aninom chapter 3 . 3/15/2012
And here I was asking him to do something! he did but not what I was expecting to, ugh!... though I'm not surprise, either, sigh... I'm sad and sooo very angry on him!...
aninom chapter 2 . 3/15/2012
Grissom is really jealous! but he should think about do some 'move' now... though I can't blame him to be mad with the officer because yeah, they had to check the house better!... anyway, I'm glad Sara found the baby! and the mother is dead but what about the little boy?...
190 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »