Reviews for How to Write a DxC High School Fanfic!
lolostark chapter 1 . 5/7
LMFAO
Guest chapter 1 . 1/27/2015
I will be d best writer ever!1!1!1 my summery will go all like
Courtney iz like some bitchy prep who somehow fallz in luv wth some badass punk named Duncan who iz tots like some softie then this evil bitch monster named Heather and her slave Alejandro is a man whore and the other evil bitch monster named Gwen is trying to win her ex bf Duncan but falls in love with some gay pussy named Trent and then in the end Courtney has a miscarriage and I never update again! : D d/c implied b/g g/t and some a/h g/d n/c
Rated t cuz I cuss a lot plus Duncan is sexually harassing Courtney but that's ok cuz he's Duncan
Doo not take this seriously
Nox chapter 1 . 4/12/2014
Complies everything I'm sick about Duncney's ficlets.
KomoriSpirit chapter 1 . 8/14/2013
*gasp* That is SUCH a good guide! Even though I hate D/C, I am SO gonna write one of these! How do you come up with these type of good things? *says all of this sarcastically*
Guest chapter 1 . 8/7/2013
I am SO writing one of these *rofl*
AudiLion chapter 1 . 7/3/2013
I do not take this seriously, but I'm not disturbed if im obsessed over the entire show. I would call is phycotic obsesstion, likeSierra! your lucky
xTheWickedWriterx chapter 1 . 6/13/2013
LMAO ! THE SUMMARY PART ! Ow my stomach ! XD BRAVO!
Guest chapter 1 . 4/20/2013
LMFAO DISH ISH SHO FUNNEH ERMAGERD I'M LIKE GUNNA GET A BILLION REVIEWS! PIECE!LOL I ISH SO FUNNEH
ThatObsessedChick chapter 1 . 12/21/2012
lol, funny since I've read SOOO many of those.
s class wizard chapter 1 . 12/13/2012
God, this is funny! I mean, I freaking despise the Duncan/Courtney ship that is EVERYWHERE in this fandom and highschool fics tend to suck BADLY. I love this parody! :D
Torie Rilistkrytcat chapter 1 . 12/9/2012
I take my *imaginary* hat off to you, because you don't know HOW many fics EXACTLY like this I have stumbled on unsuspectingly in just the past two days, at least. Actually, you probably do, considering what you wrote in this. ;)
These fics always annoy me, and it's cool to find someone who agrees with me. They can be written right, but no one seems to bother.
Humanish chapter 1 . 10/21/2012
You should PM a link of this to every bad DxC writer on here, because this is BOSS!
CompleteValidations chapter 1 . 10/1/2012
:3
PowerinPink chapter 1 . 8/10/2012
Gwen fans are not going to be happy ;D
And was actually thinking about writing one! Now I can! :D
Meksters chapter 1 . 7/25/2012
Sorry I'm not logged in, but this is hilarious! I'm actually contemplating on whether or not to do this now... Hmm. Great joke!
36 | Page 1 .. Last Next »