Reviews for This Human Heart of Mine
suzi1811 chapter 11 . 3/16/2012
OMG I want to hurt Simon right now! I bet that ass is the reason Derek withdrew and ran! I hate Simon so much right now! Tori spotting Clay however is hilarious! Wonder where Elena is? What will Tori think when she learns he's Derek's foster brother, married and the father of twins!I'm also hoping Chloe can talk sense into Derek and convince him not to let Simon get between them, cause obviously he cares more about Simon then Simon cares about him. Lol, bad thought! Chloe should walk in on Derek coming out of the shower! That would be hilarious! Can't wait for the next chapter! Update soon!
Crixtine chapter 11 . 3/16/2012
Simon ...always the spoiler...but why did Derek left to sudden...what's on his mind...as always please update soon
jmads chapter 11 . 3/16/2012
awesome! loved this chapter and i was kinda mad at simon for spoiling the moment and then i laughed so much when tori was overheard by Clay, absolutely priceless! XD

happy writings:D

p.s. it is good to know you will be updating the "reading" stories because they are also fabulous!
jmads chapter 10 . 3/16/2012
i loved this chapter, really well done

happy writngs:D
suzi1811 chapter 10 . 3/15/2012
Loved it! Poor Chloe with that nightmare though! Glad she had Derek to wake up to and chase the nightmare away! Hopefully her powers haven't quite awakened yet and that dream doesn't mean she raised any corpses just yet! It was a freaky dream though, wonder who the voice was? Love that they've finally kissed as well and what a kiss! Serves Simon right walking in then, I particularily happy that it will be obvious that Chloe is the kiss' instigator as well! I'm still not happy with Simon and can see he's going to be an ass! Did Clay and Elena stay at Kit's as well or did they have a room somewhere? I'm just wondering if they'll be appearing to talk to Derek about what happened or have they contacted Jeremy to come and speak to Derek? Out of curiousity, will you bring Liz into this as well and will she be alive or dead? Not bothered about Rae too much but just curious about Liz? Update soon! I'm really looking forward to the mini-showdown that was sure to occur between Derek and Chloe and Simon!
Crixtine chapter 1 . 3/14/2012
Finally they kiss ...but as always Simon interrupted the moment ...great chapter ...can't wait for the next one
unactiveaccount13 chapter 10 . 3/14/2012
OMG! HOT! LOVE IT!
Wall-flower1999 chapter 10 . 3/14/2012
LOVE IT! Cant wait for more.
NightFury12349 chapter 9 . 3/13/2012
Aww! Love the Last part it is so cute! And love how Chloe is like

' Of course Derek's brother would be a nudist ' lol. Cant wait for another chapter!
unactiveaccount13 chapter 9 . 3/13/2012
LOVE THIS STORY! AWESOME! XD
A Huitron chapter 9 . 3/12/2012
Sooooooooooooo good! I can't wait for the next chapter! You do such an amazing job of getting me hooked on what's gonna happen next !
Crixtine chapter 9 . 3/12/2012
Thank you for the update...i really enjoy reading this story...
VixenGirl chapter 9 . 3/12/2012
What a great story keep up the great job can't wait for the next chapter!
theBlueEyedOne chapter 9 . 3/12/2012
D'aaaaw! *is all warm and fuzzy* Great adjectives. I've never told you that before. I LOVELOVELOVE how you described Elena, and Clay. You slipped into Kelley mode. Like a boss.
spookypenguinnoodle chapter 9 . 3/12/2012
I love it! Thx for listening to my idea about makin him related to clay and jeremy! Update and keep writing Reading the Summoning please! I 3 that story! This is stephie sayin " bumpkin out, peace!"
111 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 7 .. Last Next »