Reviews for We All Love Facebook
BooksBeforeLife chapter 12 . 3/26/2012
Great chapter! Update soon!
wjjmwmsn5 chapter 12 . 3/26/2012
I love this story!

I think we need more Cato. And Cinna and Glimmer and Marvel. And Rue and Thresh.

UPDATE SOON!
TeamPeetaandKatniss chapter 12 . 3/26/2012
ROFL! LMAO! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
LiliaSparks chapter 12 . 3/26/2012
...wow... I feel bad for you Peeta! Cuz guess what? I looked at it. Like the idiot I am.
lequeenofmoondoor chapter 12 . 3/26/2012
Ooh can you do Cinna? That would be awesome!
fishfreak222-abandoned chapter 12 . 3/26/2012
ha ha ha. Please update soon.
abandonedaccount37289 chapter 12 . 3/26/2012
More Clato? Please? XD Lovely chapter I love this story. Update soon! :)
sammisu chapter 2 . 3/26/2012
Oh my god. I haven't laughed this hard since I actually saw the Hunger Games movie. LOL
fishfreak222-abandoned chapter 11 . 3/25/2012
OMG! i love this story sooo much! keep it up
Don chapter 11 . 3/25/2012
HARRY POTTER? WTF?
TheHungerGamesWriter chapter 11 . 3/25/2012
lol:) UPDATE PLEAASE::)))))))))))))))))))
LettingGoX chapter 11 . 3/24/2012
this is so freakin halarious! Fanfiction needs more funny parodys of the hunger games like this one. Good Job and keep it up! Next, you should do Peeta's profile! Everyone loves Peeta :)
PhoenixOfIce chapter 11 . 3/24/2012
Ahhh my GOSH your like a comedy GENIUS! :D
K chapter 11 . 3/24/2012
MORE MORE MORE MORE MORE MORE MORE
Angelic Betrayl chapter 11 . 3/24/2012
Love it so much it's awesome and Cato is a sexy beast wait take that back Peeta is a sexy beast sigh...
2,402 | « Prev Page 1 .. 145 152 153 154 155 156 157 158 .. Last Next »