Reviews for Raw
ComeToTheDarkSideWeHaveC00kies chapter 10 . 9/8/2012
Is it weird that every time I see 'genuine Italian leather' I think of 'genuine Italian cow'? Yes? Damn it!
Anyhow, I still pity Edward, since he's so scared all the time, and he works for a bitch. But I also admire his strength! He shouted at her and stopped her when she attacked him! Well done Eddie!
ComeToTheDarkSideWeHaveC00kies chapter 9 . 9/8/2012
Loved that last part! Nice twist of words.
This is where the fun begins?!
ComeToTheDarkSideWeHaveC00kies chapter 8 . 9/8/2012
Poor Edward! At least his brother is having a better life…
Thanks for the chapter
ComeToTheDarkSideWeHaveC00kies chapter 7 . 9/8/2012
Aha! So they are friends!? Hmmm…
Poor Jasper, that was the king of cockblocks.
ComeToTheDarkSideWeHaveC00kies chapter 6 . 9/8/2012
Ah, alice, always the eccentric in fanfiction.
Loved the chapter
ComeToTheDarkSideWeHaveC00kies chapter 5 . 9/8/2012
Lol, Roberto and Kristiana!
So, is Eddie really going after her father? Hmmm
ComeToTheDarkSideWeHaveC00kies chapter 4 . 9/8/2012
Yes, they are having fun in that office for sure! And does Bella really think of THAT as punishment? Oh, well…
ComeToTheDarkSideWeHaveC00kies chapter 3 . 9/8/2012
They are having fun in that office, at least! Loved the chapter
ComeToTheDarkSideWeHaveC00kies chapter 2 . 9/8/2012
Ah, Bella… not as strong as I thought she was!
Loved the chapter
ComeToTheDarkSideWeHaveC00kies chapter 1 . 9/8/2012
Yep, I finally remembered to come back here. Since you are updating again… I always love a strong Bella!
Mithai chapter 21 . 9/8/2012
I'm sorry to hear you have been unwell, I hope you have recovered and are almost back to normal if not fully there :) looks like things are about to get tough for Isabella! I'm glad she's finalle clocked on that she loves him and I love her relationship with Emmett. He's standing to true form as her best friend by not bothering her and waiting for he to come and speak to him.
DawnsWhimsy chapter 21 . 9/7/2012
I hope he gets his ass handed too him that's what he gets for being involved with Alice and bringing her there! By the way I'm glad this is back :)
Jasper-replaces-edward chapter 20 . 5/27/2012
ooh i do love to hate
Jasper-replaces-edward chapter 19 . 5/26/2012
haha snigger. xx
Jasper-replaces-edward chapter 17 . 5/26/2012
oh dear, I really hope Esme is good. xx
111 | « Prev Page 1 2 3 4 5 .. Last Next »