Reviews for Am I Gay?
alliexxxx chapter 7 . 11/24/2013
plz continue! I want to no everybodys reactions to it
Okami Gyangu chapter 7 . 4/11/2013
love it! plz update soon! ;p
Peacock Slayer chapter 7 . 12/30/2012
wow i really wanna know what the next punishment is :)
Guest chapter 1 . 11/7/2012
im likeing this
OptimusPrimeAddict chapter 7 . 9/9/2012
Really sweet. I love this pairing :) Keep writing!:)
Diana Prince chapter 7 . 8/24/2012
Yeah that was a great chapter. Sorry for the late review email back up. Very nice how Joey found Chandler and gave him a punishment, ha ha ha.
destroy this city of delusion chapter 7 . 8/20/2012
I love the story plotline, and how it took them a while to get together and it wasn't rushed! eagerly awaiting the next chapter! xx Jo xx
iamsuperlocked chapter 7 . 7/30/2012
I looove this story. Can't wait to hear more!
daota1 chapter 7 . 7/28/2012
thanks for updateing good story
robotkeychain chapter 6 . 7/28/2012
I don't know if I'm overemotional or just REEEEEALLY into this story, but I've cried about three times. Great story, love it. Update soon please!
Guest chapter 6 . 7/16/2012
ooooh its soooo good!
Guest chapter 6 . 7/6/2012
must know what happenes! please update soon and right some hott slashy slash ;)
jandler556 chapter 6 . 6/5/2012
Yay! I love jandler ness
Veridissima chapter 6 . 6/4/2012
Oh... Please update soon
jandler556 chapter 5 . 6/1/2012
Chapter 6 please I would like to see some jandler ness!
41 | Page 1 .. Last Next »