Reviews for What Lies Beneath
MaraPeep chapter 7 . 2/16/2014
I know this story was posted awhile ago. Just breezed right through it and I loved it. Gave me a nicer perspective on Gemma's protectiveness over him. And I especially loved the idea that his nickname came because of welding. I've always wondered if that's where Kurt Sutter got the idea from. Great story. Didn't seem splotchy at all. I really enjoyed it. Thanks :)
Momoftwins1970 chapter 7 . 1/21/2014
you have captured my interest... I am no scholar just a girl who loves to read lives SOA. and you are writing about two of my favorite characters... I hope to see more from you!
Guest chapter 7 . 9/29/2012
wow something!
Gadhar chapter 7 . 9/29/2012
Oo-rah.
Another great chapter. I think you continue to portray everyone quite well. I'm interested to see how Gemma and Alec are gonna meet, I mean eventually she's gonna realizpe he's alive. I'm just sared that she's gonn come back to Tig with John hanging on her arm-so sad. There's gotta be some serious drama coming I would expect.
Loving it so far! Wanna know hotw far you plan to take it.. :)
Amazing _
Lady Ramona chapter 7 . 9/29/2012
Good chapter, and yes we all do.
TheRealTayler13 chapter 6 . 9/28/2012
plz update soon cant wait to read more
Lady Ramona chapter 6 . 9/28/2012
Thanks!
Gadhar chapter 6 . 9/28/2012
Oh Tiggy... :( God man you just can't catch a break! You poor soul you got my heart aching.
And John. You shouldn't be here John. Gone for years and Alex comes back, Gemma is HIS. Back off brother seriously.
Well the story itself is good lol. Guess I should have mentioned that :) Keep it coming seriously loving every minute these things are getting me through the day right now. _
Awesome.
CarlisleandEsme chapter 6 . 9/28/2012
:D

Exciting!

Please Keep going with this!
MissPeachey11 chapter 5 . 9/24/2012
Hey :D That was really great. I loved it all. Is there going to be more?
helinahandcart chapter 5 . 9/22/2012
Oh no! (even though we know he isn't KIA) 'tis still a great storyline and if Gemma doesn't I'm gonna clock her mother one. So enjoying this wish the chapters were longer or more frequent my reading bunnies get very hungry very quickly when its a good story.
Lady Ramona chapter 5 . 9/21/2012
Very good thank you.
Lady Ramona chapter 4 . 9/21/2012
Sometime all you can do is never enough...
Lady Ramona chapter 3 . 9/21/2012
Thanks...keep this one going...please!
Lady Ramona chapter 2 . 9/21/2012
thanks...
33 | Page 1 .. Last Next »