Reviews for Of Twisted Technology and Torrid Romance
InfiniteLoveLiz chapter 1 . 6/2/2013
I cant breathe omg
TooLazyToSignIn chapter 1 . 5/31/2013
I'd fucking LOVE reading more of this, only I'm wondering if it has to be Dom's phone the whole time. I have to admit any one else would probably be in for an ass-whopping, but It is hilarious one way or another.
Please just keep them coming, this is insanely amusing, and I love rereading both of these stories over and over again.
mfaerie32 chapter 1 . 5/31/2013
Turn the damn autocorrect OFF! Lol. By far, the one text that almost made me wake up my hubby with my laughing was... Munchy Pooter, Muggy Snatch, Muggy Slit and Clit You. Awesome! Lmao.

Jen
JayTheMechanic chapter 1 . 5/20/2013
Omg! i love these fics! you do suck a good job and it keeps me fucking ROLLING! Keep it up...PLEASE!
mellovmusic chapter 1 . 5/18/2013
Lol what gave u this idea in the first place? Brilliant!
Fanfic gyrl chapter 1 . 5/13/2013
soooooooo funny
Dannie02 chapter 1 . 5/11/2013
absolutely fantastic
Krilen chapter 1 . 5/9/2013
OMG that was funny thanks you just made my day ; D !
BustersJezebel chapter 1 . 5/4/2013
STill laughing so hard I'm crying! Excuse me a sec *lays head down on desk in laughter & crys some more* God! I've cried so hard in laughter from this I need to blow my nose as well. Hilarious.
FastlyFadingIntoDarkness chapter 1 . 5/2/2013
oh god i luved it! again laughed beginning to end lol -
Kriis-Diior chapter 1 . 4/23/2013
Yes that was even better than the first one. Please do another one
Nightshadow011 chapter 1 . 4/10/2013
Type your review here...
Jallielover0202 chapter 1 . 4/10/2013
I love these stories :) I died laughing it was great.
colinamilly chapter 1 . 4/9/2013
Oh god, this is why i dont use autocorrect. Brilliant.
lunastars chapter 1 . 4/3/2013
same as the other one, I don't think I've laughed so much before in my life. just sat and read them both! you are very good at humour! xD
165 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 7 .. Last Next »