Reviews for Life in Konoha's ANBU
Baahubali321 chapter 53 . 10/6
rlly like this story ever since i started reading it, plz update cuz this story is amazing:)
Velin63 chapter 53 . 9/28
this is good wish you'd update it
Cauldronw Jena chapter 3 . 9/10
Cute
Cauldronw Jena chapter 2 . 9/10
Thank u and sweet
auraarzadon07 chapter 18 . 9/8
Whose Kitsune outside of the mask?
johnwhen chapter 6 . 9/7
Oh shit this is such good writing Jesus fucking christ
Mandy Chase chapter 53 . 8/30
this story has been a favorite of mine for years and i always return to it. i hope you're doing good, wherever you are!
Wolffy chapter 53 . 8/21
So when you say not abandoned you were joking right? Hey seriously no matter the reason why you don't anymore, thanks for the story as is I enjoyed it immensely and hope you're doing well. Thanks for lighting up my past week in this hellish year.
VioletJackson chapter 53 . 7/30
Come back pls
ShadowofFire93 chapter 53 . 7/14
I totally love the story; please continue your amazing work!
SuperSpecialAwesomeJutsuGO chapter 53 . 7/10
I have absolutely loved this story and I'm incredibly sad that you haven't updated in years. So fucking fantastic. I loved your writing.
Amun565 chapter 53 . 7/7
I come back to this story over and over again and I love it. Thank you
sinteki chapter 53 . 7/6
bruh moment
Sei686 chapter 53 . 7/5
Just out of curiosity is there a ship or no
Ptolemys pyjamas chapter 9 . 6/25
So the other villages killed his family before Konoha could reinforce and this guy's first action is to attack Konoha? Brilliant. I'm sure the attacking villages are laughing themselves hoarse at this idiocy. I don't mind a full retard plot, this is Naruto. But fanfic being dumber than the original leaves a bad taste considering the low bar.
5,184 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »