Reviews for Anbar
Suzululu4moe chapter 6 . 1/12
But why would Harry have a fit? It's fourth year for him and third year for ginny. He still sees her a the Fangirl/little sister figure that can't seem to talk properly in his presence.

And isn't Krum Bulgarian?

Maybe it's just my lack of sleep and dirty mind but I laughed when she said the difference between English and foreign wand size

The cryptic discussions by the professors and the conversation with Centaur balls ...a bit odd.

Hahah Luna popping out of nowhere.
Suzululu4moe chapter 5 . 1/12
Super spider spy! Interesting. Lol cedric really is a hornybeast .

Wow cedric is a dare devil. If it were Harry Ron and Malfoy they'd be scared of trying to fend off an angry Hermione in close quarters combat.
Suzululu4moe chapter 4 . 1/12
School full of Horny people. It's amazing no one got pregnant.

Lol Snape and ced's deal.

Indeed "improving eugenics " laughs my bum off with that one

Hmm maybe Ginny was a BEARD! And he did so because she "looked like Ron!" Why else would he date a fangirl. It's suspicious since Harry has Ron as a "study partner" and as his "most missed person during the triwizard"
Suzululu4moe chapter 3 . 1/12
XD even the boywholived is scared of her anger ...especially when she is armed with a weapon and isn't afraid to use it. So much for griffindor bravery and house comradery.

Hahaa footsy.

The true face thing seems disturbing. thigh why would anyone totally rely on magic if it shortens their lifespans?
Suzululu4moe chapter 2 . 1/12
Hash Molly dolling up for him. I'm surprised ginny is immune to Cedric.

Lmao way to make a first impression. Hahja hermione's lethality. Think the Oliver wood would beg her to tryout for beater position. Though getting her name Ron would anger her a lot.

Cho's bag lol.
XD boy must be surprised at how she touches him clinically yet isn't actually feeling him up in like a horny school girl.

Lol I'm surprised he didn't recognize the bushy Muggleborn griffindor genius who is the only girl that hangs out with Harry Potter on a regular basis.
Hahja well I guess he could blame it on the fact that ginny could have magically changed her hair to brown and styled it funny or as a prank outcome by the twins.
Suzululu4moe chapter 1 . 1/12
XD puffs gone wild.

Wow cedric . Guess he isn't as harmless as everyone thinks. Actually a predator.

Ahah his moment with the rabbit.
TheShiningStar chapter 19 . 3/16/2014
Awesome writing!
Saphira113 chapter 9 . 7/11/2013
This story is so confusing I can't understand half of the characters actions because I don't know their motivations. On the other hand it's wonderful and incredibly interesting.

I love Cedric as a bad boy. ;)
grandsophia chapter 19 . 5/8/2013
Love it! Hope you write more hermione and Cedric fics!
Thrae Elddim chapter 19 . 12/13/2012
Wow. Your portrayal of Cedric as being manipulative, at least in the beginning, was a breath of fresh air. It was all very confusing (then again, I'm running on over a day without sleep) but highly enjoyable. Great work!
ausland chapter 11 . 11/11/2012
"There are five in individual brilliance."

Brilliant. I love it.

Although... still no proper possession. Cedric's. Hermione's. The book's. Ugh. That's bugging me.

This is good so far. However, I am finding it hard to follow sometimes. Maybe that's just me. But I think I'm half in love with Cedric. :)
ausland chapter 1 . 11/10/2012
Are you incapable of using apostrophes to connote a possessive noun? Father's. Hare's. NOT: Fathers. Hares. The first denotes ownership- Father's voice, for example. The second denotes the existance of many fathers. Three, perhaps.

Other than the nagging grammer mistake, this was interesting. I will read on in the hope you discovered apostrophes.
hb87 chapter 1 . 11/7/2012
Gosh I'm so confused. I have no idea what the bloody hell is going on. All I know is that Cedric sounds like a pompous ass.
I can't move past chapter 3 because everything is all over the place.
Your style of writing is quite... Proper? Or particular? I don't know but it's not overly casual. That's not a bad thing, just an observation. it's actually nice - different. Be good to see this style in a story that isn't so hard to read.
puglydaye chapter 19 . 10/29/2012
Wow, amazing story! I think my reactions were along the lines of what? What? No! Yes! Yay! Great roller coaster ride! Thanks!
montannaleigh chapter 19 . 10/25/2012
noooooooooo I can't believe this is over! :( lol amazing chapter, amazing story :) I will miss cedric and hermione, le sigh... any outtakes you have (especially involving cedric and hermione and no other people if you get what I'm saying cough cough ;) lol) would definitely be welcomed :)

soooo... new story soon? teeheehee :) ijs...
60 | Page 1 2 3 .. Last Next »