Reviews for Stomach tied in knots
WarLordEra chapter 1 . 12/12/2012
I never thought of Adam as bulimic. Sad, thinking of how Adam could feel like this. Good job.
Pangeia chapter 2 . 9/21/2012
Very interesting
Can't wait for the update )
Tenpinm chapter 2 . 5/1/2012
I fucking love it. Keep going girl!
You Left Me At The Altar chapter 2 . 4/18/2012
pukes.

If you don't like it why do you give a fuck?

Thanks for your attention! Haters gonna hate. :D

I have my fans, people love my story. My stories are unique not like most of the shit in the Saw category. And I'm fucking proud of every fucking story. :)

Yes, maybe my english grammar isn't that good (Because I'm German, duh) but you know what?

Write a story in German so I can laugh about you and your mistakes? Deal? :)

This is a fanfiction site.

I can write about WHAT and WHO I want.

Haha, Spencer IS the one and only reason why I watch iCarly.

Get your facts right, kid. I like him, is that a problem? :D

And the Charlie Sheen point is so awkward and tacky, I'm speechless. xD

You won't stop me from writing, clear? Never. :)

Have a nice day. Go back, Satan. Go back!

Btw: I know who you are anyway, coward.
LAR chapter 2 . 4/18/2012
Perfect Nicole stories being perfect ;)

pukes: LMAO! XD Stupid fucking cunt being jealous.
SpencerShay chapter 2 . 4/18/2012
Login vergessen Mäuschen :-* Ahhhhhhh I LOVE IT *_*

Perfektestestestes Paar! :)

Mehr mehr mehr mehr mehr mehr!
pukes chapter 2 . 4/18/2012
Worst shit I ever read. And your English grammar sucks. No wonder that fag Charlie Sheen wasn't interested in you on Twitter.

And, for the love of the god I don't believe in, stop pairing Adam up with every fucking male character from the SAW series. They can't all fall for him, how stupid is that?

And Spencer Shay? Ugliest guy I've ever seen. But iCarly is a crappy show for brainless little 12 year old girls anyway...
Rose chapter 2 . 4/17/2012
No don't kill yourself Adam :/
Rose chapter 1 . 4/15/2012
Beautiful. Please continue!
jigsaw girl chapter 1 . 4/12/2012
poor adam :-\ but this is so adorable please update soon! love your tumblr :-*