Reviews for Sex Ed Starts Now
Yaoichi 12 chapter 1 . 6/20
My head was filled with the image of 'Sadistic-sensei-tokiya' and ittoki giving a blow job OK I'M DIE
Thekittymeows chapter 1 . 3/6
OMG... WOW... no wonder it's M rated I always shipped them! GOOD JOB!
Guest chapter 1 . 8/2/2015
I love this!
NassevaNnyl chapter 1 . 7/25/2015
CD or DVD?
Its just that, cd's are all sound...
And...
Um, well...
9/9 uhhh...
SmuttyBunny chapter 1 . 12/28/2014
Beautiful. Hot. Sexy. Need I say more?

I was a bit... puzzled... that Otoya was sooo innocent... you'd think he'd jerked off a few times...

Great story :)
RavenclawWitch chapter 1 . 10/9/2014
Oh, so they didn't really had sex, this is just the RECORDING! Oh gosh, what a little prank we got there! Because recording doesn't involve the real deal, LOL!

Well, they're not my favorite ones, but I liked the final result, you write well. Gonna read the other now. Bye!
Opdragon chapter 1 . 8/10/2014
Omg you have to do more! Please please do another Otoya x Tokiya? PLEEEEEEEASE?
Animeweeb chapter 1 . 7/29/2014
Ahh this is really good, I hope there's more :)
animegirl037 chapter 1 . 5/9/2014
One of the best I've read in a while Nice work
Guest chapter 1 . 1/30/2014
I think this is better then I could do and it was really cool
hananotsuki hime chapter 1 . 1/29/2014
This one was great too! I thought it was a tad distracting when the story spoke directly tot he reader instead of just narrating normally, but other than that, it was SEXY! I love the sadistic seme! They are so beautiful and manly. Thanks so much for sharing! _
Tmnt-OC-Story Writer chapter 1 . 11/7/2013
BANG *shoots author* you aked to be shot. and thanks for the lovely bxb action romance, haaaa sooooo cool!
Guest chapter 1 . 11/7/2013
ok i will shoot you! *bang* aww no more ms bxb? nooo what have i done!
Lady Anime chapter 1 . 10/17/2013
Ok, I have 2 admitt- I'm a bit under age 4 this... but I understand! Everything! I like the way they go out of character when they were doing it u I was listening 2 some sort of Otoya x Tokiya BL recording and Tokiya actually started going HARD in the recording when he did in the story. I love it! Make a Natsuki x Syo next, cause they're my fav!u
Guest chapter 1 . 8/16/2013
very ood & i hop u make one more chapter of this
33 | Page 1 .. Last Next »