Reviews for When The Lights Go Out
Calmzone1 chapter 1 . 10/6/2013
Hope you get the chance to continue this. Good luck with move and school. :D
Bablefisk chapter 1 . 12/30/2012
Ohh! Well, it would be a lot of fun to see what would happen next...
jbekke chapter 1 . 11/17/2012
Thanks you two for a great story and start of a series. I definitely think that Sebastian has the passion and connection that Kurt deserves. Keep up the great work!
Karush chapter 1 . 9/5/2012
pleaseeeeeeeeeee trell my there's a sequaly! it's such a good idea!and well written! i cant help but wanting to see ehat's gonna happen next!
Aetheriata chapter 1 . 5/22/2012
This was absolutely cool. Seriously, I loved it. I guess you'll post every chapter in this series individually?
ThatChickWithTheFace chapter 1 . 5/21/2012
omg! it was awesome! I think there's a sappy sequel with two people who fall in love in ur future! jk not ordering just asking (it's what I'd like to see)
pushplayhero chapter 1 . 5/20/2012
hah this was so so awesome :D:D love it when he's like jeah, i don't need really the paper, cuz i already have the number :D you should continue it it was great.
Maiqu20 chapter 1 . 5/20/2012
Love it!
SceneNeko chapter 1 . 5/19/2012
This was fantastic and I want a sequel SO BAD! Please continue this fic! You did amazing!
Dbp chapter 1 . 5/19/2012
Will there be more to this one, where Sebastian finds out it was Kurt?
Cloverifique chapter 1 . 5/19/2012
omg i loooved the idea of that club!

Sebastian didnt know it was Kurt the guy he hooked up with, right?

pity this is a one shot i would have really wanted to know what will happen if they face each other after this hahaha or if Kurt will REALLY call Sebastian (or instead... pretend it didnt happen!)

if you ever do a little sequel... do tell!

But anyway, im really interested in the "in the dark" series, as i said before, i LOOOVED that night club idea (i wonder who Blaine made out wiiith! :O )
CeredwenFlame chapter 1 . 5/18/2012
I would like to hear Sebastian's point of view on this.. and it would be interesting to see what would happen if Sebastian ever became aware that said mystery man was Kurt Hummel LOL. Not bad though. It was an interesting read.