Reviews for Jade The Wolf
s.o.grey91 chapter 21 . 11/4/2012
This makes no sense. The last chapter mostly and stuff. I thought Robbie died? It's so confusing but I still like the story anyway
Jeremy Shane chapter 21 . 7/9/2012
Good Story.
Jay aka Jordan chapter 21 . 7/4/2012
Oooo yay love this
Jay aka Jordan chapter 20 . 7/4/2012
Oh yes u kno my dislike for glee and umm let me get this straight jades last name is black is her brother from the twilight saga and cats brother is a hunter with Robbie
Jay aka Jordan chapter 19 . 7/4/2012
Robbie can't do shit by himself
Jay aka Jordan chapter 18 . 7/3/2012
Hmm is it Beck?
Guest chapter 17 . 7/2/2012
I love this story, I can't wait to see who killed Robbie
Jay aka Jordan chapter 16 . 6/23/2012
I knew u would do that
Jeremy Shane chapter 13 . 6/22/2012
Good Chapter & More Please
Jay aka Jordan chapter 13 . 6/21/2012
Was cat pregnant ? And lol jake and jade
sloth13 chapter 10 . 6/20/2012
Wow... What did they do with the hot tub full of potatoes, paralysis, and clitintro afterwards? inquiring minds want to know. I hope they didn't waste it all, that would be unfortunate.
Jay aka Jordan chapter 12 . 6/20/2012
I c u Sinjin lol and yess love this
Jay aka Jordan chapter 11 . 6/19/2012
Why am I confused
Jay aka Jordan chapter 10 . 6/19/2012
Ok sounds good and can we jades wolf side come out more
Jay aka Jordan chapter 9 . 6/16/2012
Omg Robbie Wat did u do to my cat
24 | Page 1 2 Next »