Reviews for Operation: Kill Tobi
alexc123 chapter 5 . 10/28
Everything is Tobi's fault.
SpareTheInsane chapter 32 . 6/12
I love it!
anon chapter 32 . 4/2
plz update it's a great story
eenayde chapter 32 . 6/25/2014
No! Last chapter !
Since you haven't updated in two years... Is this abandoned? 'Cause it's really good and one of my favourite fics.
If you do update, I'd love to read it!
eenayde chapter 26 . 6/25/2014
I bitch at a wall instead of at my computer/iPad...
Great job! I doubt I'll be forgetting this (hilarious) fic anytime soon!
eenayde chapter 23 . 6/25/2014
Tobi is a stalker. That's new.
eenayde chapter 21 . 6/25/2014
Ha! Lol... Loved the story so far.
eenayde chapter 5 . 6/25/2014
Hahaha! Love the letter!a
Kumiko chapter 31 . 2/18/2014
Okay, I don't know if you like Sakura or no but... I fucking hate the bitch! And... I don't like the fact that she kissed my Hidan! Anyway, this chapter is good! I miss Hidan's cursing
Enjeru-chan chapter 26 . 2/17/2014
Wow, Starship's a good song actually. I love it because of the cursing she used. LoL
Enjeru-chan chapter 15 . 2/15/2014
This one is a sad chapter, I kind of feel bad for Tobi. But that's not the case when he was still alive!
Enjeru-chan chapter 2 . 2/15/2014
OMG! I really love Tobi! But this fanfic is just so damn hillarious! I love it!
icecream26 chapter 5 . 12/23/2013
Pein could've easily won all the fights, especially with all 6 of his bodies.
Rairen Imagawa chapter 32 . 12/21/2013
Overlord Kabuto with his fanatical right-hand men Sasuke and Tobi in pink and frilly dresses laughing evilly at imprisoned Kagesothers and Orochimaru groveling before Kabuto on threat of releasing Tobi at him! And then Sasuke draws on Itachis face for killing the clan and proceeds on poking him on the forehead...
Koizumi Romi chapter 29 . 11/26/2013
Oh god, the buildup to Gaara's hysterics was amazing. And the exploding clown? Giggling maniacally over here.
200 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »