Reviews for A little bit of heaven
Guest chapter 1 . 11/3
even though you did take forever to finish it. I'm still going to miss looking forward to an update. it was a sweet little story and I'm a bit sad it's over. still! great job!
herooftime chapter 1 . 10/12
I loved it, but it's overlord, not overload. xD
I laughed so hard every single time imagining him saying overload, not overlord.
A-gurl chapter 11 . 8/14
Guest bellow was me btw. This got a lot of messy reviews and I'm sorry :( anyways I love your fic it's awesome! You're great! have I nice day!
Guest chapter 11 . 8/14
Lol sorry. Stupid Phone of mine sent this cut. I wanted to say I read your fic which i only found yesterday and absolutely loved it. Im a huge fan of this pair and you did it so good!
A-gurl chapter 11 . 8/14
I disc
LeleB123 chapter 11 . 8/11
This was so sweet! I'm so sad it's over :(
Guest chapter 11 . 8/11
Yes yes yes yes! Thank you so much for this! Thank you for making me wait cuz it was so worth it! This was beatifully done and ended on a really good note! Man I love this so much! U are truly amazing! d(U)
Guest chapter 9 . 6/21/2014
omg just finish it already plz!
Adriana W chapter 9 . 6/5/2014
Guest chapter 9 . 3/7/2014
awww so much fluff in this chapter! i love this please finish soon!
Guest chapter 9 . 2/22/2014
more please!
Guest chapter 9 . 2/1/2014
aah this chapter was so sweet!
B.A.G-GOMEZ chapter 9 . 1/31/2014
Hope the last one comes soon!
Guest chapter 9 . 1/23/2014
Finally! This indeed took forever! I loved it though! Worth the wait. Plz don't make so long to update though ok? Keep it up! :D
Abinac chapter 9 . 1/21/2014
alls well that ends? well dood
60 | Page 1 2 3 .. Last Next »