Reviews for Childhood
EXO-ENG FAN FICs chapter 3 . 6/28/2013
his MOM , GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
EXO-ENG FAN FICs chapter 4 . 6/28/2013
HAHA hes soooooooooooooooooooo CUTE , make MOREEEEEE :D
eineinein chapter 4 . 3/27/2013
yay! glitch has an awesome childhood, being a tiny asian, like me!
anonym chapter 6 . 12/27/2012
awesome
AfricanAmazon chapter 3 . 11/22/2012
Mollia: That Usher poster was mine and you know it!
Mo: no it wasn't
Mollia: yeah it was, you stole it!
Ivy's Creations chapter 6 . 10/6/2012
Aw! So cute! I can't wait to read the next ones!
SrslyWTFdudez xD chapter 5 . 8/17/2012
Wait, how did she die?
Ivy's Creations chapter 5 . 8/15/2012
ADORABLE!
dehstoopidasian chapter 4 . 7/30/2012
AWWWWW! CUTE BABY GLITCH IS CUTE! x3
munchymaxter chapter 4 . 7/29/2012
I like it. Please continue!
glitchy'me chapter 4 . 7/29/2012
OMG I LUV HOW YOUNG HE IS N HES SOOOOO CUTE !
CillyAzian chapter 4 . 7/29/2012
Awwhh! I can just imagine Glitch as a 6 year old. A cute, chubby, lil' asian boy. Aww... Well, I LOVED IT! :D
SrslyWTFdudez xD chapter 4 . 7/16/2012
Really? Well, good luck with that!
Wild-OneS chapter 4 . 7/14/2012
Lol xD You have done the right thing! And may the force be with during your time of ground-ness!
Ivy's Creations chapter 4 . 7/14/2012
OMG! r u ok? Thats so mean for her to scratch u. its good that u told her back! ;D
41 | Page 1 .. Last Next »