Reviews for Learning Her Lesson
Guest chapter 2 . 6/19
Omg I really hope you update this absolutely awesome smut fic!
Guest chapter 2 . 2/13
I would love an update!
Guest chapter 2 . 6/9/2015
I think it would be interesting for them to get to know her
Guest chapter 2 . 4/22/2015
Please, please, please, even though it has been sooo long, write some more... I'm begging you! This is soooo incredibly hot! If you won't continue, do you have any recomendations of fapezberry g!p fics?
FabPezBerry78 chapter 2 . 8/20/2014
OMFG SO HOOOOOOOOOOOT i love Fapezberry gp thank you :)
FabPezBerry78 chapter 1 . 8/20/2014
so hot :)
Guest chapter 2 . 3/11/2014
This was really hot and good
Guest chapter 2 . 2/25/2014
Loved it the best i‘ve ever read.
prettylittlepinklady chapter 2 . 8/25/2013
sooooo good. Can't believe u haven't updated for so long. pleeeeaaasseee continue, i'm begging you
Wow chapter 2 . 8/7/2013
Wow mind blowing
Vixenu chapter 2 . 6/2/2013
Great!
Misusedghost1998 chapter 2 . 3/24/2013
This was absolutely amazing! I would absolutely love a third chapter where Quinn and Santana go back to Rachel. What I also would completely love would be more established Quinntana, Maybe them being a couple and making Rachel watch them together. Just an idea! I'd love a third chapter, please? *puppy dog eyes* You're an amazing writer!
Quinntana2 chapter 2 . 3/13/2013
Wow...wow..wow...WOOOWWWW! Hottest story EVER!
fridaglee17 chapter 2 . 3/10/2013
Wow tha was so hot!
berniivdee chapter 2 . 3/10/2013
Holy shit that was fucking hot.
51 | Page 1 2 3 .. Last Next »