Reviews for Tony and his Robots
YYRTTTRY chapter 1 . 5/26/2016
U just me a severe case of ai and tony feels take responsability giddammit
silentmidnightdeath chapter 1 . 5/15/2016
This was absolutely fabulous!
Guest chapter 1 . 5/12/2016
Holy crap. I love it! I love the inspiration for the other new AI's (or pseudo-AI's, as the case may be).
biddle29 chapter 1 . 1/3/2016
Oh my gosh that was amazing! I was pretty much crying when I read the parts about Jarvis, Yinsen and Phillip
TheNightstriker chapter 1 . 12/21/2015
HAHAHA I gets it But I have always imagined Jarvis as his butler so I suppose it is fitting :D
PiptheSnake chapter 1 . 12/10/2015
Shit. Crap. Feels overloading. Help. Malfunction. We appear to be leaking from the optical sensors, captain. Abort mission, abort mission!
Alibi Nonsense chapter 1 . 11/4/2015
*TwT* I can see all the connections, and it makes sense. Obviously Tony would have had a hard time with the teachers, with him being so cocky and smart, and the parents thing is canon, but it's just written so well!
abandoned-fanworks chapter 1 . 8/15/2015
Well I liked you rambling about headcanons. Thanks for taking the time to create this little masterpiece
KyoudaiDoushi chapter 1 . 7/19/2015
Oookay... I get all the references to all of them except Phillip... where'd you pull that name from?
Crystalzap chapter 1 . 7/12/2015
nicely done, I think Tony really does care for his bots though some of the names were probably meant as they are but I doubt it was to be mean. Love the bots!
Velmet chapter 1 . 6/24/2015
You could make a react story about the stories, like truth or dare, truth serum, counseling, or some other crap. It would be really cool.
ditto453 chapter 1 . 6/2/2015
Lol people form the past have been revived by Tony as his AI and bots:-)
bleeb90 chapter 1 . 5/31/2015
I loved it!
lambtastic chapter 1 . 5/23/2015
What was the Yinsen reference about? I got Philips is suppose to be agent Phil. Is it doctor in mandarin or something? Anyway I really love this story:) I'm on a mission to read as many Tony and his bots stories as I can. And I live the ending especially. Tony was jealous that he couldn't have Jarvis' 100% attention. Haha. What a cutie:)
sierra.steinbrecher chapter 1 . 5/18/2015
It took me a moment to understand Phillip. I think that moment when Dummy finally turned on and Stark was almost crying was my favorite part. Kind of reminds me of Tadashi the first time Baymax worked.
153 | « Prev Page 1 2 3 4 5 .. Last Next »