Reviews for Unfinished Closet Stories
Your Rachel chapter 1 . 10/8/2012
I love this so much! It's so cute and sooooo funny! I just adore Chandler in this and the fact that he can snap a credit card in half and his little, 'Guys?GUYS! Just be careful guys! I don't... *whimper*' he's so cute! AW YEAH KURTBASTIAN! !
KatKatKing chapter 1 . 7/8/2012
This was...odd...

I don't get why Kurt would willingly destroy his expensive name brand bag. Especially for the sake of a few bad kids that seriously needed a time out. The story just seems to be all over the place, like you started out with an idea then got lazy and hurried it out.

-shrug- The general idea of it was good, but it just kinda fell flat and stupid.
urinmyheadspace chapter 1 . 7/8/2012
funniest thing ive read in a while o.m.g...

comedic genius... 'kurt kurt kurt this is gonna hurt hurt hurt' *dies of laughter
ChristiScribbles chapter 1 . 7/7/2012
Lol, best Kurtbastian story ever!
SweetScarlett97 chapter 1 . 7/7/2012
This is crack... But well written and entertaining crack. xD Nicely done. :'D
-Nic
ligtwood chapter 1 . 7/7/2012
Oh my! I think this was one of the funniest things I have ever read! gr8 job can't stop giggling :D