Reviews for Blame it on the body wash
Guest chapter 1 . 11/8
Definitely hot! Really nice story. Loved that the original family were included.
Izzy chapter 1 . 2/23
That was SO funny LOL :) I'm still laughing. I love it!
Klaus786 chapter 1 . 12/11/2014
Wow the ending was hilarious couldn't stop laughing
thegirlwhoflies chapter 1 . 10/10/2014
You gotta love Kol. LOL That's funny!
KarolineS chapter 1 . 9/26/2014
This was f***ing awesome!
Guest chapter 1 . 7/19/2014
omggg this was too funny and hottt the last part though xD
alicewiggles chapter 1 . 6/11/2014
oh my
Protected chapter 1 . 6/10/2014
Holy crap, I love your work.I'm more of a one-shot person but your rated M Fanfics are freaking amazing.I might actually consider reading one of the longer ones.
Lizy chapter 1 . 5/15/2014
LilMisSarcasm chapter 1 . 1/30/2014
HAH I absolutely LOVE your drabbles, your humour kills me every single time. Keep up the fantastic work :D
Angels-heart1 chapter 1 . 12/20/2013
Loved it!
Alice Hell chapter 1 . 11/15/2013
hahahha love it !
mspstar97 chapter 1 . 10/12/2013
Good job! I'm not one who usually reads lemons, but yours had just the right amount of humor and romance to go along with the sex, so I really like it.
Ella chapter 1 . 9/29/2013
Just...damn. That was My feels are overpowering my typing and writing abilities. So I will simply say thanks:)
taigeth90 chapter 1 . 9/11/2013
Yep,after making me cry while reading "The Cold Trail" ,I discover that you are VERY capable of comedy...and extremelly capable of writting smutt are amazing3
51 | Page 1 2 3 .. Last Next »