Reviews for Crestfallen
Nostalgic Beauty chapter 19 . 8/22/2012
World domination hmm? Sounds tasty! XP

Nice of you to get this chapter out a whole day early. I love that Death is a teenage blond girl! ;)
Fireotaku18 chapter 19 . 8/22/2012
will there be squirrels?
AnarchicMuse chapter 19 . 8/22/2012
Ooooh my god, this is too good for words, I can't wait till friday! And you can count me in on the world domination.
Starlight chapter 19 . 8/22/2012
World domination, sure, I'll help, just so long as there's no paperwork involved.
Can't Harry claim to the kids that their sister already yelled at him? And why hasn't he asked Hel where her last brother is?
Have fun.
Lightning-sama chapter 19 . 8/22/2012
I VOLUNTEER! But really this was a good chapter. Is it bad that I want to see a big!Fenrir with his armour on and Harry on his back riding into battle. Also Loki's gonna get bitch-slapped. Poor Steve ;A;
Katsy17 chapter 19 . 8/22/2012
very good chapter
DTDY chapter 19 . 8/22/2012
Been plotting since I was 10, where do I sign in and start.
Mya Uzo chapter 19 . 8/22/2012
Dammit! I was hoping to see how they would react to harry being alive. I can picture him saying "duh, what? Did you think that being the master of death was just a title?"
Or do they not know that about him...
Lithoniel chapter 19 . 8/22/2012
I'll help you plot world domination!

On a different note, I loved this chapter and I'm really looking forward to the next one. I had a feeling the teenage-Death was Hel but it was still a surprise! I'm hanging to see how everyone reacts when Harry turns up alive and well :P
EllipsisObsessed chapter 19 . 8/22/2012
hehe :) Excellent, though yeah people might be a smidge mad at Harry after this :) Anywho keep up the great work
-Ellipsis aka ...
PS: yay for world domination!
gaul1 chapter 19 . 8/22/2012
good chapter, keep up the good work, byes
Robyn Lee Swan chapter 19 . 8/22/2012
Another great chapter! Hel is a teenager. lol For some reason, I didn't see that coming. lol Looking forward to more, also, where can I sign up? *Grins*
eh chapter 19 . 8/22/2012
...Wow, saw that one coming...
narutofan777 chapter 19 . 8/22/2012
if i help can i rule green land please
Laesk chapter 19 . 8/22/2012
brillient, thank you for the chapter. i look forwards to reading more
3,631 | « Prev Page 1 .. 121 128 129 130 131 132 133 134 141 .. Last Next »