Reviews for Let the Good Times Roll
cjunited38 chapter 3 . 7/3
however you want lol
cjunited38 chapter 2 . 7/3
i guess they love each other then lol
cjunited38 chapter 1 . 7/3
oh my chucks away lol
Daryl chapter 3 . 3/21/2015
this is such a great, well written story
killie 64 chapter 3 . 1/8/2015
I was so ready to give Cavanaugh a mouthfull for interrupting all that sexiness, then Jane wakes up from her dream. But then, I guess we all needed to catch our breath huh! So funny. Bold and teasing Maura is such a turn on. And I find Jane even more sexy when she is all sweet, gentle and loving with Maura. You gave us just about everything in this 3 parter. Sporty competitiveness, bold and sassy, sensual and confident, sweet and sexy, tender, gentle and loving with a touch of humor on the side. Perfect really! :) 30 deg C here in Australia today, and you've just made things that much hotter! Cold shower time! ;) Cheers xK64x :) :)
CN Winters chapter 3 . 1/5/2014
That was sexy AND sweet. :)
Writer with Cherry Ice Cream chapter 3 . 12/24/2013
Wow... you really are a great writer! I wished I could write like you! Love it!
PBeagle chapter 3 . 11/15/2013
Can't wait for the desk sex! :-)
Margaret chapter 3 . 10/6/2013
All I can say is WOW! Awesome stuff!
Luvnot chapter 3 . 9/29/2013
Incredibly HOT
Anon chapter 1 . 8/1/2013
This has an interesting start, and Maura's seductiveness and dancing, while quite OOC, was certainly damn hot. Some typos along the way, but in general well done.

Gotta say, though, I can't imagine any way in which you could end up with the 3, 5, 7, and 10 pins still standing (especially for a lefty). And even the 3-7 part on the next shot would be awfully hard to get without hitting the 5 on the way, although possible.

On to the next chapter.
halfbadgirl chapter 3 . 7/24/2013
Omg! You are THAT fanfic author?! ROFL! Best bowling scene EVER! HIC Omg, all this time I had no idea.

Very early on, in my explorations of all things Rizzles, I stumbled across your Babes Gone Bowling piece. I mean, who could ever forget that sweet snippet: Maura Isles and her $300 dollar Betty Boop shoes leveraging her many sultry assets against three very competitive, easily aroused, regularly beguiled detectives. Too tasty!

And her private lap dance later? Grrrrrrrr ... the woman is pure sex on a stick! How Jane was not permanently reduced to a huge blob of incoherent, marginally cohesive grayish bio-matter is absolutely beyond me.

But your third installment was a new one for me. Need I say it? Haven't I stroked your pen enough? Do you promise to add more? Well, in that case, it was ... H. O. T.

And probably caught on tape.

In technicolor.

With stereophonic sound.

And Jane is not the least bit worried about that?! Some douche bag, dead in the water, ex-cop turned security guard is gonna see it ... and he probably plays poker with Korsak! Man, Rizzoli is completely and utterly whipped already. (Well done.)

So here's me tagging you, CSIBradley, serious squint by day, badass bowler by night, diehard romantic by Nature. Looking forward to any ball you throw our way.
LV415 chapter 3 . 7/5/2013
OMGaaaawwwwdd ...it's getting hot in here... Faints
Guest chapter 3 . 7/4/2013
Hot
Jenn Deering chapter 3 . 6/14/2013
I half-expected a loud "RIZZOLI" to come thundering through the lab. Fun story!
53 | Page 1 2 3 .. Last Next »