Reviews for Opening the Past
Guest chapter 2 . 6/20/2017
I like your history ... goes you to make a continuation?
prentisse chapter 2 . 6/22/2015
why didn't you write anymore? it was so good!
jane.rizzoli.12 chapter 2 . 1/3/2015
Write another chapter! Please... Lol
MyEternalPassion chapter 2 . 5/27/2013
OMG PLEASE CONTINUE OMG THIS IS AMAZINGGGGG
rmpcmfan chapter 2 . 8/25/2012
Great story so far. I like the whole Interpol and daughter connectionto Emily. Unusual that the envelope with Emily's picture was laying around? Where did it come from? It will be interesting when the daughter and the rest of the team finds out that Emily's her mother. Please update soon, thanks,
CIandSVUcrazy chapter 2 . 7/19/2012
Hmmm, how are Clara and Emily going to get along? Is Emily going to tell Clara that she is her daughter? As far as Garcia teaching Rossi about Facebook - I would enjoy reading a chapter like that!
Guest chapter 1 . 7/17/2012
Great story, update :D
PretzelDog chapter 1 . 7/18/2012
Well,
Since I am bored and I somewhat help you with this story, and it is 5 am, im gonna do a review.
Firstly, Its brilliant.
Clara is a awesome character in my opinion, and adding that Emily could or couldn't be (No spoilers up in here, haha) her mother, just adds to it.
And I truly admire how you write with Reid.
Im truly just terrible with him as you know.
But yeah, keep up the good work!
God im a terrible reviewing.

-Lexie/PretzelDog
Guest chapter 1 . 7/16/2012
wow, i hope that the team doesn't find out about Emily's daughter and that she worked for Interpol too? i cant wait to see what happens next, please update pronto!1
Darkwlight7 chapter 1 . 7/16/2012
is the team gonna know that Emily worked for interpol and that she had a kid when she was fifteen? what is gonna happen with Clara? how is the team gonna react to finding out why there was picture of Emily in the last crime scene?