Reviews for A Different World
Neko-fire demon tempest chapter 8 . 10/5/2013
Really after all the and he didn't ask her before he starts it.
alex hardy chapter 13 . 6/24/2013
DON'T FINISH IT!
noblomo chapter 12 . 4/10/2013
Great job:) well it's nice that she finally realized Cat is nice:) update soon!
noblomo chapter 11 . 4/6/2013
Cool:) And yes, FRO-YO RULES! That and fruit Popsicles. Well, I hope Jamie and Cat do end up together like W & I:) None o my stories are about the host at the moment, but as soon as I finish or have lots of chapters up on all my stories I want to start a Host story. Update soon!
noblomo chapter 10 . 4/4/2013
Yay you updated! After I reviewed your story I decided to go and update one of mine. I admire how you just keep updating. I should probably start doing that more. Anyways, I wonder what will happen on the raid...will they get caught? Or will she prove herself? Update soon!
Jc chapter 10 . 4/4/2013
OMG! This is AMAZING! :) wish i could write as good as u. Im srry i havent reviewed ive been occupied with trying to figure how to make an account on here. So far no success. :( PLZZZZZZZ update SOON though , i know u just updated but PLZZZZ. i wanna know wat happens on the raid. Is it just me or is this a long review? Soooo ill review later byyyyeezz :)
noblomo chapter 9 . 4/4/2013
This is really cool! I can't wait to read her raiding scene. I recently read the Host, after hearing they were making a movie. My mom was obsessed with the b
XxXBeautifulXxXDreamerXxX chapter 9 . 4/3/2013
I really like this. Please update again soon.
Jc chapter 8 . 4/1/2013
This is a good story! Plz continue this story! Im sorry if i've never reviewed this, i just found it like 10 minutes ago. Plzzzzzzz continue it. They make a good couple btw. Ahhh so plz update
IamCharliedaughterofPoseidon chapter 5 . 10/21/2012
this is a really good story, and i hope you continue with it!
update soon!
TheWolf32 chapter 5 . 7/30/2012
This is very good ! Sadly you only get 2 reviews... Let this be a third ! (3rd !)

Felt like doing that lol ! :D
TheWolf32 chapter 4 . 7/26/2012
Very good chapter update plzz !
TheWolf32 chapter 2 . 7/20/2012
Very good story update plzz !