Reviews for Wine Bottle Ecstasy
XDD chapter 1 . 7/16/2013
I beg you, there MUST be a sequel! I shall be the HUGE DEMANNDDD!
HUGE DEMAND XD chapter 1 . 7/5/2013
THIS IS A HUGE DEMAND FOR A SEQUEL! XD please write one im dyyyiinnggggg! btw i have a fic account but i dnt wanna waste time to log in! write a sequel! i'll definitly review with my account next time! AWESOME smut fic for a first time! like a boss! XD
solider boy chapter 1 . 2/23/2013
well im not really a fan of rape but i though it was good bit i want to see sequel to thi story you dhold add more this
Guest chapter 1 . 1/12/2013
PLEASE DO MORE OF ANGEL/BODIE! I 3 THIS PAIRING! THEY'RE SOOOO HAWTTT TOGETHER!
Angel Rodriquez chapter 1 . 12/30/2012
...Did I kill Bodie?
DCBodieBaby chapter 1 . 11/28/2012
I really REALLY like this! There needs to be more Angel/Bodie fanfics.
MChan chapter 1 . 10/10/2012
ohmyactuallymotherfuckinggoo dnessfuckingme that was the hottest thing i read on the face of this earth holy shit i could imagine E.V.E.R.Y.T.H.I.N.G i think im gonna pass out and die... omg i don't even know what to write...i'm lost for words its just amazing and flawless and perfect and seducing and erotic and hot and absolutely made me dribble i just .. omg omg omg... holy mother of wow i need to lie down xDDDD this was amazing and i don't think i'd ever be able to write like this. hats off to you. did i mention this was perfect? OMG hihtdofjafsjkljfk angel hot hot angel and sexy lil BODIE OMG i cant get over it, you dont understand fjoefkopewipowei *drowns in female jizz*
Aomine chapter 1 . 7/22/2012
I demand a sequel because I AM the HUGE DEMAND. #lolwhatisthisidonteven
Wild-OneS chapter 1 . 7/21/2012
Errmahgerd! That was sexy. _
xXSoKuGirl0615Xx chapter 1 . 7/21/2012
ooooh i love this couple and this story! i LOVED this story, i read it over and over and over again! :D
nkmt chapter 1 . 7/21/2012
/├╝ber demands for a sequellllll aaaaaaaaaaahhhhhhh 333333