Reviews for Too Good To Be True
Cress chapter 13 . 10/24/2013
perfect! :)
Charliethemusketeerian chapter 8 . 6/28/2013
This is such a brilliant story! It is written just the way I think they would act in this situation. You're an amazing writer! X
gurpreet chapter 13 . 6/2/2013
pls carry on with the too good to be true story its great thx x
xHanaMitchx chapter 13 . 5/25/2013
Aww, I love the way you wrote those first few paragraphs with Sam and Rebecca, they were so sweet! Sad that this had ended, but cant wait for those oneshots!
Ordinarycasgirl chapter 13 . 5/24/2013
Ahhh that was sooo good thanks for writing ! :)
Minxheart chapter 13 . 5/24/2013
AWH OMG SO ADORABLE!
xHanaMitchx chapter 12 . 5/24/2013
Aww, cute! Love that they named her after Tom's mum and that it was a girl! Sad that this next chapter is the last one :(
sarah riddle chapter 12 . 5/24/2013
hope there more soon cant wait for last chapter great story also hope they get there happy ending like they deserve
Minxheart chapter 12 . 5/23/2013
Awh so cute!
Ordinarycasgirl chapter 12 . 5/23/2013
It's so good thanks for updating ! :) x
Guest chapter 11 . 5/10/2013
there more soon great story love sam and tom in show hope
Minxheart chapter 11 . 5/4/2013
AWH YAY THAT WOULD BE SO CUTE!
Hogwarts chocolate chapter 11 . 5/4/2013
Will sam go in to laber in the story
Guest chapter 11 . 5/4/2013
Great
sarah riddle chapter 11 . 5/4/2013
Just read all chapters fantastic story love sam and tom hope they get happy ending and become fanmily can't wait to read more
64 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »