Reviews for Let It Be Me
Jmedina chapter 1 . 2/12
Hey there! Congrats! Great Story! Please give us at least a little something so we can know that you are gonna keep writting!
CaleoRipple chapter 8 . 1/17
I cant wait to see how this ends! Im so glad I stumbled across this :)
LightOfHeaven chapter 8 . 12/24/2014
I love your story man! I enjoy it quite well! Haha I just cant stop laughing my ass off when I read the most romantic of lines you've got. Keep it going and hoping to see the next chapter quite soon! Best regards :)
L C chapter 8 . 11/23/2014
This is really a great story. I read the prequel to this one and it got me hooked. Keep writing PLEASE! I'm looking forward to Bryce and Dale fighting over Julie. :)
Guest chapter 8 . 9/29/2014
I liked this ...excited to see what happens next cx
Guest chapter 8 . 9/11/2014
update! me likey!
musiicmonii chapter 8 . 8/13/2014
UPDATE ASAP
fan girl aw3 chapter 8 . 8/1/2014
Hope there is another chapter soon :)
Soofi Mtz chapter 8 . 7/27/2014
dude, are you still there?
Danie chapter 8 . 4/14/2014
Hi where is chapter 9-900 pls thx
Danie chapter 5 . 4/14/2014
I did NOT see that coming HAHAHHA
Guest chapter 8 . 1/28/2014
Please please please please add more! AWESOMEST FANFIC EVER
Bryce the guy chapter 8 . 12/21/2013
Please! Update soon!
FlippedFanatic32 chapter 8 . 12/15/2013
I love this fanfic! OMG please write more I want to know who Juli chooses!
Ginger chapter 8 . 11/7/2013
you must continue this story-you are an amazing writer
99 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »