Reviews for Wherever
uNperfectXxXx chapter 1 . 8/19/2012
This is SOOOO sweet :) My Klaine-heart just leapt with joy, haha. But my smutty, smutty mind wants you to continue this :P Pretty please?
1gleefan chapter 1 . 8/5/2012
This is sweet, sensual, and sexy as anything. Love it.
TrollAtTheMax chapter 1 . 8/3/2012
Oh wow! I hope the you added the "to bake you cookies at least twice a year"... it's sweet. :D

Nice though. Just a cliffhanger. :)
GreenAngelHeart chapter 1 . 8/3/2012
Loved it - short but very very sweet
mardie186 chapter 1 . 8/3/2012
I see I'm not the only one who took "wherever you want" to be a place on the body, not a location. My mind went immediately in the gutter when Darren/Blaine said that. My mind went straight to rimming as a matter of fact. Bad mind, bad! Bad!

We Klainers worked so hard to get that scene. I was so thrilled that Ryan decided to give us what we want. And the scene was adorable. How could it not be, with those two making heart eyes at each other. I still can't believe we got all that Finchel Pig crap selfish Christmas/Hanukkah stuff instead of this sweet lovely scene.
Damn you, FOX!

Thanks for writing this!
Kurtsie chapter 1 . 8/3/2012
OMG how is that so hot when it's THAT SHORT?!

Utterly amazing.
Sianii chapter 1 . 8/2/2012
God how grateful I am for the boxscene! I have no idea how often I've watched it till now! A reason to thank Ryan and sweet fic!
Anon chapter 1 . 8/2/2012
Just for the record... This is in no way, shape, or form, "M" rated...
intensewhatever chapter 1 . 8/1/2012
No! This can't be complete! I want to know what happens! :)
WaitingForThisMomentToBeFree chapter 1 . 8/1/2012
SO CUTE! And so 'our boys'!
I love the honest insecurities... "You don't think we've been doing it properly?"
Then Kurt's characteristic bossiness emerges... "Don't come though. Not until I'm finished."
Followed by that tentativeness once again: "...playing with the waistband of his jeans. "Is this okay?"
Yes Kurt, I'm sure it is REALLY Okay with Blaine! ;-D
You wouldn't hurt my feelings if you decided to continue on with this!
Guest chapter 1 . 8/1/2012
I absolutely loved this! (btw I think the one reviewer has the wrong fic)
TerribleSpy chapter 1 . 8/1/2012
I had a similar scene in mind for my own AU. Only my boys are in the shower. And

Jeff was hesitant to join Kurt. "If this is about the carpet not matching the drapes, I think I figured that out the first week we started dating." said Kurt pointedly.

"What carpet?" said Jeff as he stepped into the shower and moved to envelope Kurt under the warm spray.
typegirl19 chapter 1 . 8/1/2012
Awwww. That was gooey perfection.
Jayno chapter 1 . 8/1/2012
Offical hot and sweet. But mainly hot.
GreenHeartGirl chapter 1 . 8/1/2012
OMG! Perfect!
18 | Page 1 2 Next »