Reviews for Future Unfolding
jiyuuchie chapter 2 . 12/22/2012
Oh yes you uploaded! Grimmy you big dummy! Just have to ruin everything lol. I wonder what is going to happen now that Grimmjow ruined their plan for stealth lol. Gotta love him though.

Now I can't help but to wonder what else is going to happen. Love Renji and how protective he is of her! This chapter was short, but fun size short! I enjoy reading it! :D
Darkkiss15 chapter 2 . 12/22/2012
I like it, though starkk would be lazy not formal OH you forgot to change the summary it still says one-shot.
Guest chapter 1 . 11/6/2012
Cute and adorable!
Guest chapter 1 . 10/31/2012
Aww this was soo cute! Renji has his hands full haha gotta keep him on his toes!
She's preggers! Haha continue, I would like to see Renji handling a pregnant wife with mood swings XD
Katherine chapter 1 . 10/26/2012
I really loved this oneshot. I hope you'll make it into an actually story :)
Darkkiss15 chapter 1 . 8/3/2012
Ah! you finaly uploaded it! haha i would comment on you horrible grammer but i guess thats me...of course im going to tell you that make it more then one chapter! so get working on it okay! Im going to be waiting!
Guest chapter 1 . 8/3/2012
nice start ...u could make an interesting story out of it
jiyuuchie chapter 1 . 8/3/2012
I like it though I don't think it should be a one-shot since I don't really know what's going to happen next. I mean it's nice that you left it to our imagination but I would love to read more of what you got in store for this. I don't really like Renji that much but your story has caught my interest, so please I know my little'ol review won't do much but I would really love to read more of this. Like her jouney through her pregnancy, and the complications with Rukia planning a wedding. Omg it'll be insane lol

Ohh btw don't take this review as being harsh, I wasn't trying to bring your hopes down or anything. I'm just being selfish and want to read more of this :D pleeeeeeeeeeeeese *Simba's grin* lol