Reviews for Rise of the Survivors
LittleAngelina chapter 23 . 12/15/2012
Great story I liked it!
DaisyHeart chapter 25 . 11/2/2012
Hehe like all te descriptions :) Especially mine...good aim with a gun (improvement for me haha), double sided weapon (I'm fancy!), and nervous in tough situations...that must improve Madds! Seriously, in real life I'm ish with weapons but great in situations, hello I had to tell all my buddies that I'd be having serious back surgery a day after I found out? I guess Megan aka me will be watching/ following you around and become more brave cause I am brave Madds :) but horrible with weapons...
DaisyHeart chapter 19 . 10/20/2012
Maddy, you made yourself soooo kick butt...yet that is who you'd become if this happened. More Jarrett. Oh well, they broke up in real life :/ And the rest of us are portrayed perfectly! Well don't know about Logan cuz I don't know him...
DaisyHeart chapter 18 . 10/20/2012
Yah, I'd be nervous but I'd step forward and fake a smile...gosh we know each other so well! CAN'T WAIT TO SEE YOU MONDAY!
DaisyHeart chapter 17 . 10/13/2012
Yah you didn't really like Maggie...pointless character! Anyways she should come and get us hehe. Carl is gonna stay in the house traumatized unlike real Carl in the Real show :)
DaisyHeart chapter 16 . 10/8/2012
Hehe you showed part of it ahead of time to me :) Anyways great job, the writing really reflects on you...well not a spazzy and accident prone...TRAY. Sorry, anyways who is this Sam? Do I know her? Pretty sure it isn't the mean brown haired one I'm thinking of...KEEP UP THE GREAT WORK BUDDDDEEEHHH! Oh and do you make movies with everyone? Haha :) accent time and fan vid XD
StarXMarr chapter 15 . 9/21/2012
Awesome job, Maddy :D You have a lot of writing talent!
DaisyHeart chapter 13 . 9/5/2012
Great job Madds! Sure hope I'm not the only person commenting... Of course u make URSELF look like a bad girl. Haha XD reread my chapter 1 might help u out ;)
DaisyHeart chapter 11 . 9/5/2012
Yep Katie is in a car full o Cole hehe and Mitch...oh Mitch! The drama queen XD he is gonna be soooo much fun to write about Great jobs Madds luv ya Megsssss
the fantasia chapter 11 . 9/1/2012
this story was really realistic better than the other ones i do not have one bad review