Reviews for 2p Usuk Family Drabbles
Meh chapter 9 . 8/10
XD haha, the period one certainly brings back memories. I think Nicole herself could use a bit of work as a character,but otherwise i like this!
MlpHetaliaOtaku chapter 4 . 6/26
This is great, you took inspiration from the My Little Pony Fanfiction Cupcakes, right?
AmericaTheHero15 chapter 4 . 4/16
Dude you are a fucking genius .
Xion Orihara chapter 9 . 3/9
((Can they please be my parents? QAQ))

BEST PARENTS EVER!
kossss chapter 4 . 1/8
gore isnt really my thing but I do love usuk
HetaliaGamerGirl chapter 9 . 12/22/2014
"...Dammit"
Said every girl ever when this happend.
ZanyAnimeGirl chapter 9 . 2/20/2014
I can' the live how incredibly amazing the fic I just read was!
Soooooooo going in my Faves!-de chi!
len chapter 9 . 11/30/2013
you should make a prat were she meet her real family
Miistical chapter 9 . 7/24/2013
I love this. So much.
-RMS
Guest chapter 9 . 7/21/2013
You should do a chapter about when Nicole is like 15 or 16 and she's going on. A date with a boy then Arthur and Alfred go and interrogate the boy.
Shadow-the-Knight chapter 9 . 6/15/2013
QwQ are you busy?
Guest chapter 9 . 6/3/2013
Please continue this i love this story!
PrincessAgainstThePatriarchy chapter 9 . 5/27/2013
PLEASE CONTJNUE THIS
PLEASE?
You're an amazing writer!
Michigangirl98 chapter 9 . 5/17/2013
You should do one with Nicole bringing home her first boyfriend and what Alfie and Artie think about him ;D that'd be funny! And btw this story is so funny!
Laruna SilverFox chapter 9 . 5/15/2013
yeah sure sucks being a woman guys never have to deal with it! we have it so much harder the cramps the icky blood coming out of our vital regions are first sexual time hurts then we have to give birth to baby's that are freaking huge that we had to carried around for nine months while dealing with morning sickness, violent mood swings, weird food cravings and will most likely will rip our vital regions coming out...yeah...welcome to woman hood Nicole!
51 | Page 1 2 3 .. Last Next »