Reviews for Be My Kevin
Hllo-Beastie chapter 1 . 7/20
Oh hell yeah! Awesome :)
Anahi Tezuka chapter 1 . 12/17/2014
Cas e better, anything for Dean, but the deal with a kiss I did not like, congratulations for this story, success and even then. I look forward Destiel more.
Cassandra chapter 1 . 1/17/2013
*SOB* Beautiful. Then again, your writings are always beautiful and in character.
This is legit.
Neumzie chapter 1 . 12/4/2012
ya know, i really think it's ok to post the dirty, sexy stuff on here. i've noticed that ff's strict binges never last very long. remember how they started ripping down all the "reading the books" stories? that's the most strict i've ever seen them and that only lasted about a month or so.

what i'm saying is don't stop posting smut please lol

now! this story, as it is, is still really cute and amusing. i enjoyed a little time with sam's POV
chabitso.0 chapter 1 . 9/11/2012
haha! this made me laugh and say "aww" at the same time.:]
TotallyCaptivated chapter 1 . 8/16/2012
Okay.
Okay.
So I have now completed every fic in the "Tripping" verse. I don't really know where to begin or how to explain to you my utter love for your writing and your masterful art of storytelling because ohmygod this series is incredible and I am viciously hooked. To all of it. You capture everyone so wonderfully, and I love Dean and Cas's relationship here, the best interpretation of it I've EVER read, and Sam is just so awesome with his classy bitch faces and matchmaker abilities, and THIS IS JUST INCREDIBLE AND I CAN BARELY THINK BECAUSE I THINK I'VE GONE INTO SOME TYPE OF BLISSFUL SHOCK AFTER READING ALL OF THESE IN ONE GO.
Wow.
Wow.
Breathtaking, your stories are utterly breathtaking, and real, and honest, and fucking amazing. I can't wait to read more soon. I think it'll be interesting if you do more with Crowley, he's such and interesting, complex character. You can do so much! Please, don't stop anytime soon. Because all I want to do is read more of this fucking spectacular "Tripping" verse.
Have I mentioned how wonderful it is?
Just making sure.
God, I could go on all day trying to explain to you the utter brilliance of these stories but there are not enough words in any language to express my feelings of pure love for it, so I would like to say thank you SO much for writing this, and posting it here, and I hope to read more soon.
(sorry for the length of this…)
-Captivated
Ventorum chapter 1 . 8/10/2012
Just gorgoeus. Cas is in chaaracter but surprising at the same time - the things he comes out with! LOL! I love the way he and Dean interact. Crowley - so smarmy. You kind of want him put in his place. If anyone can do that, it's Cas!
Hebi R chapter 1 . 8/10/2012
You make so happy!
Jade Chase chapter 1 . 8/7/2012
You don't know how thrilled I was to see another posting from you...and then another chapter in my favTripping verse. This verse is why I'm Destiel now, you were my foray into slash, and I could not have picked a better way to start than with your stories. Now that I've read hundreds of Destiel's now...some are awesome, some...not so much, your stories
494dwangel chapter 1 . 8/6/2012
awesome xD
Innogen chapter 1 . 8/5/2012
LOL! When did Sammy become the middle brother! ::grin::
leafgrl-88 chapter 1 . 8/5/2012
Awesome. God I love your Cas and Dean dynamic. They should have done that when he kissed meg instead of the "I learned that from the pizza man thing.
StArCAtcheR17 chapter 1 . 8/5/2012
I love love love this verse. Seriously though, you should still post here. I'm bad about checking other sites and I'm totally worried I'm going to miss your other posts in this verse!

I love the way you bend the seasons to fit your own agenda:) This was delightful.
SuperCali chapter 1 . 8/5/2012
Heh, cute! Wish you'd post those pwp fics here as well :)
joestre8 chapter 1 . 8/5/2012
ghvbfhgfg ugh your stories are always so fantastic, I have been counting down till we got a new story in the tripping verse! ugh i don't liek the idea of crowley and cas touching lips but ya gotta do what ya gotta do, dean's jealousy was so cute!
16 | Page 1 2 Next »