Reviews for The Prince's Sadist
Manga Freak 1 chapter 7 . 1/20
PLEASE UPDATE! :D :D :D :D :D :D I LUV IT! \(o)/
iHasRainbows chapter 5 . 5/6/2013
RIN-SAMA!
Sheshe-AnimeLuver chapter 7 . 2/3/2013
Hmmm... The story is great and all but I felt as if you were going to write more in the ending of the last chapter, but was cut off short... You need to know when to add and when to stop... Anyway, that's what I recommend you to do anyway. As a friendly note. And please update! I noticed that it has been almost 4 months since the last update. Try not to keep your fans waiting, m'kay?
Guest chapter 1 . 1/5/2013
Plz update soon and oh yea first review in the year
Shyneko5 chapter 1 . 12/24/2012
Can u please update soon
Guest chapter 1 . 11/18/2012
This is great hope you update soon !
LordesseMustachio chapter 5 . 10/30/2012
Hilarious! Absolutely priceless! I laughed my ass off for like 2hrs straight! RINS A SADIST! Awesome! Update soon! Oh yeah... FIRST RIN X LEN FANFIC I HAV EV4 READ WOTH RIN AS A SADIST!
rin kagamine11223 chapter 7 . 10/27/2012
love sadistic rin keep writing i like the plot cant wait for the next chapter!
kataang1996 chapter 7 . 10/22/2012
wuaaaaa I'm so sorry about Ann TT_TT but Miku DID have the reassons to fire her, great chapter! Rin now is a Kagamine two YAY ()
Lolly1o1 chapter 7 . 10/22/2012
I love how Rin goes crazy its so funny! I hope you update soon or...
Guest chapter 7 . 10/20/2012
... Mikus room. I hate miku
44Anifreak44 chapter 6 . 10/20/2012
OMG. SADIST RIN. YES. PLEASE UPDATE.
Aishiteru Kagamine Len 02 chapter 7 . 10/20/2012
Awesome story! I wanna see more
Dragonage08 chapter 6 . 8/31/2012
I love this story! ψ()ψ haha! ;P
Kagamine Tokyo chapter 6 . 8/29/2012
Haha I'm starting to enjoy this story.
52 | Page 1 2 3 .. Last Next »