Reviews for Some Meaning I Can Memorise
A BABe xx chapter 1 . 1/19/2014
This is great, arteast x
marniemadden chapter 1 . 9/20/2012
Shit. Fucking hell. I just want to say, you are officially in my top two favourite writers on this site. Your way with words is absolutely amazing and I'm so jealous. :(

The way you made them so broken really worked. Lily was so cold and ugh Teddy hnng. Also the repetition of "either answer is dangerous", etc. worked so well. And the title omg your titles are always so beautiful and this was no exception believe me.

Okay. Excuse me while I try and compose myself ;) never stop writing. Ever. You have such a talent.
lonely hands chapter 1 . 9/18/2012
Wow. This is something else.

It's very raw. You've got a Lily who I find myself loving and hating in equal measures, a Teddy who seems kinda useless (that's a compliment, by the way, albeit a really shit one) and just this... I dunno... the whole thing about human nature, really. The loneliness. You just nailed it, yeah?

And I just honestly found myself nodding along to your words. It's totally the Lily and Teddy I imagine and I guess I can just relate to Lily a little.

Really, a great piece. I love it.
account-isn't in-use chapter 1 . 8/20/2012
This was just... Amazing. Everything. The style and mood of the story, especially; it was beautiful. Really sweet and somewhat haunting? in a good way. Love!