Reviews for I'm stuck in Nurarihyon no mago!
shiroyuki42 chapter 11 . 11/14/2014
*breaths in heavily * O MY GOSH THS IS SO GOOOOD, i love Nurarihyon no Mago. this story really gets it right, although im more of a original nurarihyon fangirl
a random person chapter 12 . 6/7/2014
Wow! That was really good! Too bad you had to end it but the ending wasn't bad.
a random person chapter 5 . 6/7/2014
Sooo cool! I am literally trembling with excitement
c:
a random person chapter 1 . 6/6/2014
This a really cool plot! Yourself in an anime, that is an awesome idea!
illijazGreen98 chapter 12 . 3/24/2013
is this really the last chapter of your story?
Shinome Akira chapter 12 . 12/29/2012
Crap... it's done.
Anime4LifexP chapter 10 . 11/18/2012
Nooooo! OMG nooooooooo!:( You CAN'T just end it like this! Pls make a sequal or update this sooon. This is such a great story & I feel like I've just been left on a cliffhanger TT
HalfwayParanoid chapter 12 . 10/28/2012
Is this truthfully finished?! Seriously?! No, no, no fraggin NO!
I was enjoying this soo much till I reached the last chapter, and it STOPPED!
Keep going, please. I REALLY don't want to be left thinking about her dying in that spot in her dream.
This was good though. Excellent.
Reaperdeath chapter 5 . 9/25/2012
This story is so...SQUEEEE!
Reaperdeath chapter 1 . 9/25/2012
I really like this story
theluckyshipper chapter 6 . 9/21/2012
According to psychology, dreams are...
LOL, screw that. Jean is having lucid dreams, ahaha!
She might get stuck in her sleep...foreveeeer.

Okay, that was just mean of me, sorry.

Anyway, I honestly think that there's still room for improvements.
(So don't get mad at constructive criticisms, yes? I know they may sound harsh, but they will definitely help you improve!)

Good luck!
CrossfireBullet chapter 6 . 9/17/2012
I actually agree with most of what Dennou Writer said(especially since I consider the type of character you wrote a self-inserted Mary Sue) but I honestly think "Project Dreamland" made this a lot better. It made this much more interesting and it also presented an actual plot that wasn't just a fangirl living her dream and all the males falling for her.

I still think it needs a bit of improvement, but hey, improvement is improvement :)
Keep at it! _
CrescentFlame chapter 4 . 9/15/2012
Me like! Me like! Me like! Me like! Update as soon as possible!
xxOMGgalxx chapter 4 . 9/5/2012
Tamazuki is next...pity is what I feel. Loved the story and hope that you update!
Kunikohime Madoka Tanuki chapter 4 . 8/30/2012
wow! it seems 3 boys want a same girl. this is going to be interesting! hope u update fast. i really wanna know what happen next. & who will she choose? Rikuo? Inugami? or Tamazuki? KYAAAA! *blush*
24 | Page 1 2 Next »