Reviews for the delta sun burns bright and violet
MakeItHale chapter 7 . 9/4
This was so perfect! The build and action all had me at the edge of my seat :) you wrote the lemon super well too! Everything about this was fabulous :) although I wish there was another encounter with Havar... That side plot was kinda forgotten. Maybe the crews reaction to them together? Idk but an epilogue would be awesome :D
EmelyeUchiha chapter 7 . 7/17
You always amaze me. Super amazing story. So friggin cute.
Heaven chapter 7 . 7/7
Love this 3
Manga753 chapter 7 . 3/9
Thank you for the wonderful story i realy enjoyed it.
KaUiA chapter 1 . 2/23
This has to be my favorite mermaid fic. I love Maka's curiosity. Especially the way she would curse but do it so adorable. It's so hilarious to watch Soul trying to makes sure Maka does not stip naked. Makes me wanna wish for more scenes in this fic! Do write more!
WolfGal56 chapter 7 . 2/3
That was so damn cute and well written
ILoveSxS chapter 7 . 8/10/2014
that was awesome I freaking loved it
TheHallow chapter 7 . 7/8/2014
Ohemge! TT W TT SO FREAKING CUTE! GAH! I LOVED THIS! Is there a sequel!? :OOO
MissDoctorYasha chapter 7 . 6/17/2014
The weapon/mermaid idea was a first for me. Couldn't stop reading. Great story. Well written. Wish there was a sequel.. her learning about life on land, maybe Black Star finding Tsubaki somehow and Kidd finding Liz & Patti (threesome ooh). Any who, thanks for a great read.
MusicalMelody001 chapter 7 . 6/4/2014
Oh, I love this story! My only grievances being that there's not more to read. I wanna know what happens next!
Guest chapter 7 . 4/2/2014
This fic is so wonderful thank you for making it! I really love mermaid AUs and yours is one of my faves
Ulcaasi chapter 7 . 3/27/2014
Awww I was hoping that they'd like have this weird twist and Soul became a merman or something and they live happily underwater slaying monsters and helping mermaids find true love n stuff. But this works too. :D
Ulcaasi chapter 4 . 3/27/2014
Damn. That got tense. *shudders*

"This," he coughed, "is the second time you (-saved-) me.
Ulcaasi chapter 2 . 3/26/2014
Nice. They slayed a serpent. And Soul met Maka. Can't wait to see how the mermaid world is like. Like how you're gonna have all the lore play out etc. One of the most fun parts of AU fics
calmly saying he'd (-be-) in the kitchen experimenting with
Ulcaasi chapter 1 . 3/26/2014
Mmmmm mermaids this looks like fun!

... Do authors actually look at these corrections?
last look. Another flash of (-lightning-) and she was gone;
197 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »