Reviews for My Forbidden Fruit
Gigi Cullen chapter 1 . 1/10
There should definitely be a full story about this! So good.
Guest chapter 1 . 11/10/2014
Holy shit busted!
fanfictionalcolic chapter 1 . 5/26/2014
Hoho
Alyssa92 chapter 1 . 2/23/2014
This was really good.
RobLover21 chapter 1 . 2/1/2014
What happened? I need more pretty please!
KScheermom chapter 1 . 12/9/2013
HAWT HAWT HAWT! Would love to read more of this...
Gone Into Oblivion chapter 1 . 12/6/2013
MORE!
pauleen chapter 1 . 7/28/2013
You're killing me.
SusayyQ chapter 1 . 4/18/2013
More!
witchykitty1313 chapter 1 . 3/19/2013
Haha! I'd love to read a continuation of this story. Well done!
aelita48 chapter 1 . 12/8/2012
He got caught!

Not now?
kmfroggi chapter 1 . 10/21/2012
oh charlie, what terrible timing! lol. damn that tanya...bitch! love how edward gave in. so hot
HeatherAbdelrahman chapter 1 . 9/23/2012
HOLY SHIT! ok... this.. this you HAVE to continue! pleeeeeaassseee! omg... just, wow!
deesirius chapter 1 . 9/23/2012
OMFG! You have to continue! This has to be fucking continued, what is charlie gonna think? How are they gonna evade? What about Tanya?! S'he gonna divorce her?! I need to friggin know!
tracyluvstwilight2010 chapter 1 . 9/16/2012
Wow loved it.
83 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »