Reviews for Ameripan
Alfred F. Jones chapter 5 . 8/27/2013
Haha. I was laughing so hard... but to think he wanted to burn all the McDonalds to the ground! How-
AMERICA GET OFF MY LAPTOP!
aphameripan chapter 8 . 12/16/2012
wow, I love this story, especially when kiku and alfred beat up russia! XD continue!
The Animanga Girl chapter 5 . 9/25/2012
_
The Animanga Girl chapter 1 . 9/25/2012
Brilliant Alfred!
Just call the air force, I'm sure nothing will go wrong with that
petaltailify chapter 6 . 9/23/2012
Haha! Another great chapter! Man, that taxi driver sure is persistant, I'll give 'em that. Why cant he just leave poor Japan alone...TT Hey, at least England helped bail him out.
And that ending, I think I laughed a bit longer than I should have...oh America. You never cease to amuse me...:D
Anyways, great job on this chapter, and that omake you wrote last time with that crazy McDonalds scenario. THAT, was hilarious, and I'm sorry I was too lazy *cough* I mean BUSY to review...yeah let's go with that. Lookin forward to the next chapter!
Littlecosma001 chapter 5 . 9/22/2012
Doesn't the hiragana mean "To be Continued" ?
khfan12 chapter 6 . 9/22/2012
Oh my gosh, this story is so cute! :D I can't wait for it to be updated! :3
Nekolandia chapter 6 . 9/22/2012
OMG
This is sooooo funny! Nahahaha
I will really look forward for next weekend!
Silent Phantom gal chapter 6 . 9/21/2012
England's going to find out soon!
Nekolandia chapter 5 . 9/18/2012
To be continued...
jajajajajajaja LOVED IT!
I really look forward to next chapter, your story is awesome!
invisiblemanda chapter 5 . 9/17/2012
"Gentlemen! M'Lady! You shall always remember this day as the day you almost caught Captain Arthur Kirkland!"

Also, if all McDonalds disappeared, I wouldn't be too upset. (Their food is nasty!) I would feel sorry for everyone who's lost their job though.
invisiblemanda chapter 4 . 9/16/2012
This story is cute :) And I still think it's funny. Writing humor can be difficult, or at least it's difficult for me... And somehow I missed when you ask that we recommend pairings. What about FrUk? Then there's my favorite GerIta. Just throwing out suggestions...
petaltailify chapter 4 . 9/16/2012
Yeah, you got it right. Well, except for the 97 part, but I like being called Petaltailify (or just Petaltail) for short...
Anyways, thanks for putting my point into consideration. And for updating so quickly!
Man, that taxi driver was such a, how can I put this without it being censored, BIG FAT BLOODY MEANIE PANTS! Oh well, hopefully all of Japan's efforts (and money) aren't put to waste when he finds Miki...unless something bad happened...
Can't wait for the next chapter! _
Representative of Spain chapter 3 . 9/16/2012
Im really loving this story! I hope Mickey can get back to her parents!

P.s Thanks for reviewing my story!
petaltailify chapter 3 . 9/15/2012
Haha! This story is so awesome! Keep it up!
But I have one question, as to the naming of the island. Like you know how there are Japanese residents to Ameripan as well, so shouldn't they call it Amerihon, since Nihon is what they call Japan in their own language? Like, for the American side, they could call it Ameripan, but I think Amerihon could also be a name for the island for the Japanese residents. Like how Spain would call himself EspaƱa or how Italy would call himself Italia in their native languages. Damn that was a long rant, sorry! Oh well...-_-' And be sure to update this as soon as you can, I love this!
20 | Page 1 2 Next »