Reviews for Buried
Rehabilitated Sith chapter 1 . 3/12
Hahah! Bruce’s message was sweet sweet justice. Haha a la Bones, eh? Ooo imagine if you had done a bones / Batman cross over (but left Batman out). How would Seeley work with Bruce?
Elisabethie chapter 1 . 2/25
Oh, snap! I love that ending... Bruce wins.
Zena-Xina chapter 1 . 2/6
DAMN SOOOOOOOOON that was so freaking good! Aaaahhhhhh
Miranda393 chapter 1 . 1/22
THAT ENDING OMG OF COURSE IT WAS HER GAHHHHHHH
Princess-of-the-Pen chapter 1 . 9/13/2017
WHATEVER THE BITCH GETS WILL BE TOO GOOD FOR HER! How DARE she make MY baby feel like he was gonna die? FUCK, this story was amazing!
Bogorm123 chapter 1 . 7/23/2017
This is amazing! Absolutely stunning work!
ventte chapter 1 . 7/10/2017
*SPOILERS* I FUCKING KNEW THAT BITCH WAS SHADY! And I love the mirroring message at the end! Great job from start to finish!
Evil Cosmic Triplets chapter 1 . 7/3/2017
Love the ending! Intense read.
NightwingSavage chapter 1 . 6/4/2017
that's just sad man
jj chapter 1 . 12/19/2016
i knew it... and that was great i love it wonderful job
OneAppleLeaf chapter 1 . 11/22/2016
I knew it! something smelled fishy~ :P fufufu
Nonetheless, this is AWESOME! i really feel the bat and bird's distress here. The last scene feels kinda rushed but overall I still enjoy it.
And the message, ugh ;_; ,great work!
Adrianna Agray chapter 1 . 11/18/2016
Cool story : ) and abrupt ending, but still great work : )
TheDorkQueen chapter 1 . 9/16/2016
You took Bruce AKA Batman's son! Messing with Bats is one thing, messing with his son is the other! Beautifully written work! Favorited it!
BlessedHope chapter 1 . 8/1/2016
If there was a love option instead of a favorite, I would have clicked that as fast as I could :) but I will settle for a favorite ;)
The ending just made my night!

Thank you :)
Guest chapter 1 . 7/25/2016
THIS WAS SO GREAT OMG ASDGHJKL
122 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »