Reviews for Unexpected, Unforgettable You
SamjoeStoryWriter chapter 32 . 1/10
What a happy chapter Abby is back, Becker and Jayme are engaged, just need more mat now haha, n ohh they got a new enemy wonder how this will turn out, well done for finishing x
SamjoeStoryWriter chapter 31 . 1/10
what a end, such a perfect chapter so much tension so much sadness and see I told you id get round to reading it x
HALE PACK chapter 1 . 7/11/2013
gud firs chapter but will have to read the rest later but liking it so far
SamjoeStoryWriter chapter 30 . 6/30/2013
What have u don't jayme has been shot becker tried to save her but all I am thinking is none of this woulda happened if matt has shown up earlier x
katy1986 chapter 32 . 6/30/2013
OMG Jayme and Becker are engaged... I'm glad everything worked out for the ARC team but why do I have this really bad feeling Jayme is going to be seeing her Mother again... Its just the ominous feeling I'm getting. :(
SamjoeStoryWriter chapter 29 . 6/28/2013
Loved the sarcasm in this chapter if was funny yet full of adventure fab as usual can't wait to read on hopefully more matt to come haha x
SamjoeStoryWriter chapter 28 . 6/28/2013
Yey matt has returned sooo cute he's got twins n I liked his bad boy style breaking the rules amazing chapter x
SamjoeStoryWriter chapter 27 . 6/28/2013
Haha brill chapter jayme n her knife, becker n his stories and finally they r gonna take matters into their own hands can't wait to read on x
katy1986 chapter 31 . 6/28/2013
No... Im in tears... this cant end like this :(
please tell me there is a sequel... I have so many questions?
Where's Antonio? Who killed Kate? Is Emily and the babies going to be ok? And the big one Jayme?
Update soon pls xxxxx
katy1986 chapter 30 . 6/27/2013
OMG... I am in shock... please let Jayme be ok... it will destroy Becker and Nick, not to mention Danny and Jess too... my heart is literary beating ten miles an hour... You shot Jayme...
I love this story please update as soon as you can xx
ZoeJames53 chapter 1 . 6/25/2013
Good first chapter, I love how Danny's back, do we find out how he and Jayme met? Who are they after? Ah, I hope this book's as good as it's sounding so far :):):)
katy1986 chapter 29 . 6/24/2013
I missed you I actually went back and reread the this and the first fic...
I cant wait for end... Amanda getting her comeuppance.. And a happy Becker and Jayme ending please and maybe sequel? Update soon as you can xxx
katy1986 chapter 27 . 4/28/2013
What's Jayme upto... I hope she doesn't break her promise to Becker. Update soon. x
SamjoeStoryWriter chapter 26 . 4/17/2013
Loved the chapter so exciting becker punching scott, the drinks on lester n becker n jayme finally it took them long enough haha good work keep writing xxx :)
katy1986 chapter 26 . 4/15/2013
Yay Jayme and Becker gave in to their feelings for each other... I hope Sam's rooms not near Jayme's or that could be really awkward in the morning? :) Update soon I love it xx
64 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »