Reviews for Book One: Boring Love
WOLFJADE28 chapter 7 . 10/2/2015
yeah...little confuzzled here no offense...what does chemistry and those chemicals have anything to do with humor? or Donnie? was it Jenniffers text? or Mikeys?
Donnie- Do you really expect mIKEY TO COME UP WITH SOMETHING THAT PRESCISE?
Me- Fair point
Mikey- HEY!
WOLFJADE28 chapter 6 . 10/2/2015
WOAH...SHOCKING TWIST OF PLOT EVENTS HERE...WHAT HAPPENS NEXT?!
WOLFJADE28 chapter 5 . 10/1/2015
REALLY LIKE WHERE THIS STIRY IS GOING...NOT QUITE SURE WHA DREW ME TO IT IN THE FIRST PLACE, BUT IM GONNA KEEP READING IT ANYWAAYS...GREAT JOB!
WOLFJADE28 chapter 2 . 10/1/2015
BWAHAHAHAHAHA!OMG...THIS IS TOO RICH...I LOVE IT! :D
blueeyedinnocene3 chapter 7 . 4/14/2015
This was a cute chapter. I hope you continue to update soon. I almost burst into laughter when Raph said, "Donnie's more emotional than a girl on the rag!" xD
PepperCornPie chapter 7 . 3/29/2015
Why haven't you update in so long?
it's such a great story, you should update and continue it :)
I love the way you've written Don and your Oc's relationship and i cant wait to see how Don would handle this nasty business with Jennifer's boss
I'm sorry but i didn't get the joke :( can i get an explanation pls?
Also i will look up that Lightening Bolt! reference. :)
keep up the amazing work
hope to hear from you
have an amazing day
PepperCornPie
sophie16 chapter 7 . 9/10/2014
Great story so far! Please keep it up, I'm looking forward to more!
tmntlover2013 chapter 7 . 8/3/2014
Great job on the story please update soon thanks
FunkyKiwi chapter 7 . 7/23/2014
Yay, you've updated ! It's such a treat to find in my inbox :D So sweet ! Can't wait to read more, as usual.
Kadena207 chapter 7 . 7/20/2014
Please keep going you're a wonderful writer! :)
Omobolasire1 chapter 7 . 7/8/2014
YAY!

I love this story! So happy for the update and can't wait for more.

:)
LooksOnTempests chapter 7 . 7/8/2014
Ooo, the plot thickens...what is going on with Jennifer's boss? Will Donnie see her again? What will happen if his brothers figure out what's going on with him? More please!
Kifanya chapter 7 . 7/8/2014
Love your story:) You're doing great job depicting Jennifer and her reaction, and their interaction with Don.
AdrenalizeMe chapter 6 . 6/30/2014
Very good so far :) hope there's an update soon!
LooksOnTempests chapter 6 . 6/13/2014
I'm really enjoying this story do far. I hope you continue it as I really am interested to see where you take this.
53 | Page 1 2 3 .. Last Next »