Reviews for Poetry
Rosie Bluejay chapter 48 . 6/16/2013
I don't care if I'm bias. Holmes, this is all I have heard from you all summer, and this is scaring me a little.

By the way, you won't be alone in Oldenburg. Apparently, a ton of people are going there because they want to avoid Brookville.

Email me please. Just talk to me. You know I'm never a needy talker, unless you're boycotting me too? At least email me to tell me that.
Rosie Bluejay chapter 47 . 5/20/2013
Haha! I was just reading a twilight fanfic! Go Team Edward.
Rosie Bluejay chapter 44 . 5/16/2013
I wouldn't exactly call it school. We aren't doing a damn thing. School implies a certain amount if learning.
Rosie Bluejay chapter 43 . 5/14/2013
How in the hell will an ORANGE help me?!
Rosie Bluejay chapter 42 . 5/14/2013
First, the chapter title made me laugh.

Second, not my fault my sister fed me delicious yet poisoned chicken.

Third, I'll be there tomorrow, so look forward to that!
Vesperian-Elemental chapter 41 . 5/11/2013
Aww this poem was really nice! I love the descriptions. ; u ;
And don't worry about it, short and sweet is a good thing!
Anyway, as you can probably tell I really enjoyed it! Keep writing marshy ;3
Vesperian-Elemental chapter 40 . 5/11/2013
Great poem! I got the "Everything and everyone is just another experiment" kind of feel from this which is great in revealing his character.

And...Why are you asking for help when that's awesome! XD
Rosie Bluejay chapter 40 . 5/5/2013
Wrong fandom for this review but do you know who else likes experimenting? DR. FRANKEN STEIN! Go soul eater!
Shiori Yomu chapter 8 . 5/4/2013
Lol, Ragna. LOL! You brothers should stop hating at Noel. Really, it's in your blood. Aaaanyway, Ragna's "color" issue about Noel's outfit here is really amusing! xD
Shiori Yomu chapter 6 . 5/4/2013
Nu-13, the yandere of BlazBlue!
This was written nicely too, Nu's kinda twisted personality was really shown here!
Shiori Yomu chapter 2 . 5/4/2013
Woah, Jin. Calm down, boy. You were waaayy to harsh to your good 'ol lieutenant!
This was a nice poem by the way, it really describes Jin's attitude towards Noel.
Rosie Bluejay chapter 36 . 5/3/2013
GRRR! Anna watched that too. I want to see it so bad! Plus, Soul Eater is instant on Netflix, so I guess I have the advantage there.
Youmomagon chapter 35 . 4/30/2013
Yay! I love this pair, and the third stanza is especially true. xD Nicely done, Marshy. :)
Rosie Bluejay chapter 35 . 4/30/2013
World is ending! Marshmallow is writing romantic poems now! And they're really good! Jk, I like it.
Vesperian-Elemental chapter 34 . 4/26/2013
I thought this was really nice. c: A little blue flower sounds like something only Noel would notice. :)
73 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »