Reviews for Imp
Yokai Hebitori chapter 1 . 12/16/2013
Wow... this was interesting. Too many puns. lol...
Good Idea & Good Story! :)
Seseorang chapter 1 . 7/6/2013
It is certainly impossible for me to make a story this perfect.
ShadowLDrago chapter 1 . 2/8/2013
LOL XD Thi is hilarious!
XenaTheAlienChick chapter 1 . 9/2/2012
yay for puns! they are so punny! lol XD
Sherin chapter 1 . 7/3/2009
Lol...wow you know alot of words with "Im-".

It was so interesting to read.
Azamiko chapter 1 . 5/31/2008
_ Yay puns!
Squit Ayumin chapter 1 . 4/27/2008
Aw, I loved Renamon being in on the joke.
Rainbow chapter 1 . 1/1/2008
I didn't think Impmon had such a wide vocabulary. But, funny story.
Anonomous chapter 1 . 12/22/2007
Thats so funny! And I hate puns! Brilliant story.
000000000135 chapter 1 . 4/8/2007
Haha. Good job.
Catalog Cats chapter 1 . 1/22/2007
Oh, wow. That was really funny. If I wasn't so tired, I'd probably be dying of laughter. So this is what I do when school is delayed for an hour. I sit around and read fanfiction. I was trying to think of a way to fit a word that starts with 'imp' in this review, but I think I'll forget it.
linkmaste not logged in chapter 1 . 12/28/2006
Dunno if I reviewed this but Ill do it again! ROFL this is the best! This isnt impratical to say is it not? I just have to give your my impossible congrats to your impexpecterties (yea i made that one up goodie for me)

impmon:ya gunna shut up anytime soon?

me: nah impy -kicks him back- w00t

anyways great job hope ya make more of this!
Pidge-san chapter 1 . 11/18/2006
I don't think I've ever reviewed any of your Digimon stoies yet, so I'll start here, 'cause I absolutely LOVE

Everytime I seeone of your stories, I can't help stopping to read them. They're impassable.

XDXDXD! HUMOR! PUNS! YAY!

And this one-shot had my all-time favorite Season Three characters present! YAY! Haha, Rika made good puns on accident! EVERYONE'S lost there marbles! XD Impmon's so Renamon's very imperceptible when she does that appear-out-of-nowhere ability!XD Guilmon's so impressionable. Better not let him get on the Internet!(Takato lost Guilmon...on the Internet...)XD Terriermon's...I don't know. I ran out of imp-words!:O

Anyways, impeccable(:P) job as always, SilvorMoon. Off to read your other Digifics!:D

P.S-Pidgewegeon says:"Hola! Steeplemeyer Hills is located in Fort Hickory Dickory, Alabama!"
Otritzi chapter 1 . 7/16/2006
Damn, that's funny. I like that little game you had going there.

Write another one like this, it's quite amusing.
Artemis of the Ice chapter 1 . 4/12/2006
...ahahahaha. Oh, the wonders of vocabulary.

Watch out, thought, for a couple of 'p's you added in where they oughtn't to have been.
44 | Page 1 .. Last Next »