Reviews for Kaylynn Langerak
Guest chapter 12 . 4/7
Even though its midnight I can't stop reading! Its great!
sunsetvalleylove chapter 22 . 2/19
Nice chapter, glad Stephanie's gone.
Jyoti chapter 8 . 1/11
Wow that was crazy! Nice job :D
sunsetvalleylove chapter 21 . 12/27/2013
Honestly, I hate Stephanie so much lol.
sunsetvalleylove chapter 20 . 12/22/2013
nice chapter :)
Theres boloney in our slacks chapter 1 . 7/12/2013
lame
sunsetvalleylove chapter 18 . 6/16/2013
Nice to see an update on this :)
aiyanarose chapter 17 . 6/6/2013
what kinda sim child doesnt want to go to italy?
Jyoti chapter 7 . 5/27/2013
Nice job. Very interesting and creative.
sunsetvalleylove chapter 17 . 4/1/2013
Nice, I enjoyed this chapter.
sunsetvalleylove chapter 16 . 3/17/2013
Yay for Bella and Morty :) And it looks like Kaylynn and Darlene had a great time in Italy.
sunsetvalleylove chapter 15 . 3/11/2013
Woop woop, Bella and Morty is near :P Good chapter!
sunsetvalleylove chapter 14 . 3/1/2013
Omg, Dylan! I actually forgot all about him! Haha, I need to include him in my other story. He was awesome. Great chapter :)
sunsetvalleylove chapter 13 . 2/14/2013
I loved this chapter! Yay for Malcolm and Kaylynn :)
sunsetvalleylove chapter 12 . 2/12/2013
I love your take on the Jacob/Bella thing, great job!
35 | Page 1 .. Last Next »