Reviews for It's The Great Destiel Shipper, Sam Winchester
RainbowRabbit chapter 16 . 3/30/2013
Well, this is actually the first Destiel fanfic I've ever read (only started watching Supernatural a month ago...) I've been trying to restrain myself since I haven't caught up on the series completely, but I couldn't help it when I saw this title. Sam as a fangirl. There just can't be anything better than that. I'm gonna be re-reading this one many times. Brilliant!
literallybyronic chapter 16 . 3/28/2013
This is literally the funniest frigging thing I have ever read.
Guest chapter 16 . 3/24/2013
I love it. I love it I love it I LOVE it! Ah, I'm so sad it's over... It's been amazing all the way through!
the-impala-baby chapter 16 . 3/23/2013
this was seriously amazing. ohmygided
DoubleDexterity chapter 16 . 3/24/2013
Wow, it's finally over. I'm glad Cas and Dean are okay now. They're just too cute to be apart for too long. I really loved how you wrote this chapter, I think it captured everything really nicely. I especially love Gaberiel's last line, it really cracked me. XD

Really great story, I loved it :D
AnnaLeeHenderswagg chapter 16 . 3/24/2013
Wonderful! I loved this story from the beginning to the end! Amazing Job! And I love both Destiel and Sabriel! Thanks for writing this! Its SOOOOOO going on my Favs List! Loved It!
IY64 chapter 16 . 3/23/2013
Daww I love this ending. This story really is perfection
LadyTuesday chapter 7 . 3/23/2013
I've read this entire fan fiction to chapter seven all in one go and I can't wait to read the rest. But I had to stop for a moment to tell you that "Oh fuck please don't let me accidentally kill my brother because I want him to be gay for an Angel" might possibly be the best line I've ever read in fan fiction. Carry on.

*skips off to read next chapter*
Reina Valeria Nox chapter 16 . 3/23/2013
Hahaha, okay I take back the bitch comment. Best ending ever! I love Gabe.
Isa-Just-Me chapter 16 . 3/23/2013
THIS IS WHAT I'M TALKING ABOUT! HAPPY ENDING! ...right?
bremela chapter 14 . 3/23/2013
This was so fantastic!
494dwangel chapter 16 . 3/23/2013
yay that was fast...

anyway. this is total epicness and i love it... i do agree, sammy does appear to be the biggest cockblock in the history of cockblockers so i guess you could always do a sequel 'The Greatest Cockblocker Sam Winchester' lol

*"What, so… you guys aren't up for sharing rooms?" Gabriel asks. * seriously hav i mentioned how awesome gabe is...

i am sad this is ending but happy that u let us read this XD
TransTeddy chapter 16 . 3/23/2013
OMG! Is there going to be a sequel?
494dwangel chapter 15 . 3/23/2013
can't believe i used to read Mills $ Boons books...so damn chessy

but anyways, sam is sucha a fangirl, fretting over his OTP like that ...seriously he is one of us now ;D he is even thinking like a fangirl now... destiel shipping fangirling knows no bounds and this proves it...

gabe is so freaking awesome and this might be the only time when i am shipping sabriel too XD

damn, the cliffy... i need an update like now
AngelicLostSoul chapter 16 . 3/23/2013
Lol Gabe... BEST STORY EVER! I loved every bit of it! ;D
328 | « Prev Page 1 .. 8 9 10 11 12 13 14 21 .. Last Next »