Reviews for The Bad Habit
Rales Mckoy chapter 2 . 12/10/2012
So now that Ash knows about May's habits, I wonder what how will their next encounter will go. Update soon.
Megadracosaurus chapter 2 . 12/10/2012
Good new chapter! Can't wait to see more!
boby137 chapter 2 . 12/10/2012
Oh damn she ran. Cant wait for the next chap
vishal chapter 2 . 12/10/2012
next chapter hurry up
JJWalker chapter 2 . 12/9/2012
Ash is clearly too trusting. Way too trusting.
Guest chapter 2 . 12/9/2012
Damnnnnn That is one fineeee cover
PurpleRock chapter 2 . 12/9/2012
she broke the promise! lol
XxMuffinSlayerxX chapter 2 . 12/9/2012
Dude. The clues. The suspense. I seem to hate and love at the same time for this story . it's... UGH MY FEELS! I just... I can't... It's so good.. You have to update soon or i think imma explode. Norman was bad? He was a crook? Petalburg gym closed? She only traveled with her dad? What about max and caroline? And why's she separate from him? This is awesome. Like I'm legitly EXCITED for the next chapter. A lot. UPDATE SOON OR I THINK IM GONNA DIE! D:
Brandorable chapter 2 . 12/9/2012
Either Ash is too innocent to be seduced or hes gay...
Strengthx3 chapter 2 . 12/9/2012
Remember May. The most important part of your brain IS ALL OF IT.
Dumb ass cracka.
"Hey, I'm gonna seduce Ash and get away with it!"
Because that would definitey go well. Even if he's 16 he'll forever have the mind of a nine year old. GO HOME.
But plus ten respect points for May xD I think being a seductress fits her. :D
May, do not have sex. If you do, you will get pregnant and you will die.
And your death is supposed to be saved for the bus.
Mmffff maybe this should be rated T ? xD Just a suggestion so peoples don't come all like, "ERMAHGERD I'MA REPERT YUUUU FER WRENG RAETINNGGGG."
Mmmmmmmmmfffff I can tell that this story is going to irritate me to a maximum. Prepare for the butthurt OvO
Guest chapter 2 . 12/9/2012
Now THAT'S a cover! Haha!
MyNoseAgreesWithMe chapter 2 . 12/9/2012
So May... I hear you liek Mudkipz...
zeldafan128 chapter 2 . 12/9/2012
You might want to know you uploaded a beta version.

Anyways, I'm really exited to see where this story goes. It should be interesting and a fun alternative to Civil War.
Strengthx3 chapter 1 . 12/9/2012
Ash. You are so stupidly dense, it makes me angry. x'D WHY HASN'T ANYBODY MURDERED HIM YET ?!
I hope May gets hit by a bus and dies. That's why you shouldn't steal ! Someone needs to go up to her and say "Remember kids, the most important of your brain is ALL OF IT."
"Where did Mudkip go?" He got out a paddle and rowed away in his pokeball like, "Hasta la vista mother f*ckers !"
U g h.
They're both morons.
JPS97 chapter 1 . 11/24/2012
I love it! I'm glad there is going to be more than one chapter to this! But darn..I missed Advanceshipping. Let's see those chapters rolling!
174 | « Prev Page 1 .. 8 9 10 11 12 Next »