Reviews for The Task
ChiffonShock chapter 2 . 12/10/2012
Really liking the story so far, but I just gotta interject with a teensy error I saw. No Regulus Black attended Hogwarts at the same time as Tom Riddle. The Regulus we all know didn't attend until 1972-78, and the previous Regulus attended from 1917-23, according to the Black Tapestry. The only Blacks that attended during the same time as Riddle were Lucretia, Orion, Walburga, Alphard and Cygnus. I just thought I'd mention it, not sure if you wanted a 'canon' 40's. :-D
Evil-Hermy chapter 6 . 12/9/2012
Omg. Evil Hermy? -_- I do hope so. Your story is awesome. When is your next update? :o I want to read more! :$ Lol, you're good BTW.
nostalgiakills chapter 6 . 12/9/2012
Ooo. Is Hermione going bad?
mh21 chapter 6 . 12/9/2012
Oooh you can't leave it there with this awful cliffhanger! Update soon please!
BrightestWitchOfHerAge16 chapter 6 . 12/9/2012
brilliant chapter! update soon please!
dramionelives chapter 6 . 12/9/2012
so intense! like completely shaking right now. omg. amazing. love. dying here. please. update. soon. i love the building up of tension and god, meredith is such a vile bitch. i hope hermione completely blows up and turns into a goddess or something C:
amrawo chapter 6 . 12/9/2012
Very interesting! I can't wait to read more! Update soon!
brighteyes2889 chapter 6 . 12/9/2012
I am enjoying this story very much! So happy for the update! I like angry scary Hermione! :)
Sighned-Anonymous chapter 6 . 12/9/2012
I totally wanted to see Tom kick the asses of those girls. Woulda been haaaaat.
i am nobody you know chapter 6 . 12/9/2012
Update!
amrawo chapter 5 . 12/9/2012
i like this so far! update soon!
Sighned-Anonymous chapter 5 . 12/6/2012
Awesome chapter! update again soon!
LK-HoGwArTs-hEaDgIrL chapter 5 . 12/6/2012
Brilliant! Xxx
i am nobody you know chapter 5 . 12/6/2012
Victorian era, eh? I've read part of that fic, quite good. Riddle is always best in tuxedo :D anyways, please update soon. Never piss Tom off tho... Worst idea!
brighteyes2889 chapter 5 . 12/6/2012
Great chapter. Really enjoying this story :)
758 | « Prev Page 1 .. 39 46 47 48 49 50 .. Last Next »